Ik wil een Geckota, welke moet weg?

Mooi horloge :+1: veel plezier ermee.

1 like

Als het jou kennelijk om het even is; de fluted bezel op de juiste horloge zetten en die houden. Is dat de witte dan hou je die, maar hoort hij op de zwarte dan even terugzetten en die houden. In mijn optiek, hoe origineler hoe beter. De crĂšme wijzerplaat, in mijn optiek mag je die houden. Ik zou hem niet zo snel kopen. De zwarte daarentegen, moet ik mijn horlogebudget misschien weer eens aanspreken. En misschien dat er meer zo denken, dus wellicht dat dat ook een overweging waard is.

1 like

De fluted bezel is aftermarket em hoort op geen van beide :+1:

Fluted Bezel op de witte erop, stalen band ook, en dan de zwarte verkopen!

1 like

(Wit eruit, zwart houden) De gele Geckota, mijn complimenten, wat een Beauty ! :+1: :grinning:

1 like

Die zwarte met een fluted is perfect!
Snel die witter eruit :+1:t2:

1 like

Beide Seiko horloges niet wegdoen en gewoon even doorsparen
Die Geckota horloges komen nogal eens in de sale dus de site goed in de gaten houden.

Stuur maar een pb als de witte weg moet! :slight_smile:

Mag je de fluted bezel houden.

Edit. Bedenk me dat de endlinks wel nodig zijn voor zo’n Geckota vervanger, dus de band zou ik dan wel willen hebben.

Ik heb de SARB033 en 035, en heb gemerkt dat ik de witte minder draag. Dat heeft twee redenen. Ten eerste is het standaard kristalletje zo flets en spiegelend dat het contrast laag wordt, waardoor afleesbaarheid en schwung te lijden hebben.

Ten tweede ligt ie al zo lang bij ome @HanDavinci dat ik niet goed meer weet hoe hij er uit ziet. Maar goed, de witte dus.

Wat die abominatie van een bezel betreft: De SARB03x is een klassiek ontwerp wat op eigen merites goed meedraait. Het modden ervan is in mijn ogen een abominatie. Als je iets met fluted bezel wilt hebben zijn er opties van zowel Bulova, Orient, Citizen, Omega als ook Rolex, dus ik snap niet waarom je die SARB moet verneuken.

2 likes

Ik heb dus de witte gekocht zodat ik zowel origineel (de 033 heb ik momenteel met gladde bezel en oyster) en fluted kan genieten van dit horloge. De fluted bezel maakt het horloge net af wat mij betreft en dat vind ik niet te vergelijken met de Bulova, orient en citizen. Rolex zou natuurlijk mijn voorkeur hebben maar dat zit er helaas niet in voor mij momenteel. Daarnaast als je ziet wat die orient en bluova’s tegenwoordig kosten vind ik dit een betere deal


Houden :ok_hand:

De wijzerplaat is eigenlijk diep donkerbruin :+1:

1 like

Vind je? Ik zie het eigenlijk gwn als zwart

Ik noem het ook zwart :+1:. In het buitenlicht lijkt het diep donkerbruin

1 like
1 like
2 likes

Impuls aankopen zijn het leukste

Toch dat jasje hé :smile:

1 like
1 like

Maar impuls verkopen zijn het slechtste. Goed nadenken dus.

Ik zou trouwens die witte wegdoen. Ik zou best een Sarb in het wit willen maar dan moet ie echt wit wit zijn en niet zoals een vergeelde postzegel.
Ik zou die zwarte houden met fluted bezel en er een jubilee op knallen. Fuck dat hoge Rolex gehalte. Gewoon shinen :sunglasses:

2 likes

Zwarte houden met fluted bezel!

2 likes