Ik wil een Geckota, welke moet weg?

Nou jongens en meisjes. Zoals in een topic eerder vanavond mij duidelijk is geworden: ik wil een Geckota horloge. En wel deze:

Godverkneiters wat vind ik deze gaaf.

Maar goed ik zit op een krap studenten budget dus er moet er een weg gaan, en aangezien ik 2 SARB’s heb gaat er 1 van die weg. Alleen weet ik niet welke dus ik wil jullie hulp.

Optie 1: de SARB033

Optie 2: de SARB035

De fluted bezel blijft sowieso. Daar heb ik de horloges namelijk voor gekocht. Ik zou hem op de originele oyster weg doen.

En dan de poll (wat moet er weg?):

  • Zwart
  • Wit

0 stemmers

Wit eruit, zwart gouden!:smirk:

2 likes

Als ik het zo mag interpreteren hou je wel aan iets uitgesprokens. Dan zou ik de witte houden, die heeft toch iets meer eigen karakter.

1 like

Is dit weer zo’n verkapt ‘te koop’ topic? :face_with_raised_eyebrow:

:joy:

5 likes

Nee tuurlijk niet, ik doe een @anon50762135

2 likes

Zwarte eruit knikkeren, de fluted bezel maakt de witte net ff wat mooier imo

wel ff alle losse haren die uit die vacht van je getrokken zijn uit de band halen voordat ie in de verkoop gaat

2 likes

Ja maar de zwarte met fluted bezel is ook mooi, en die zou ik dan gewoon weer terug op de zwarte zetten.

9 likes

@MorrisNijssen je zocht toch 'n Sarb033?

Je kan zelfs stemmen of er een zwarte of een witte tekoop komt:joy:

Fluted bezel op de interwebs scoren et voila

2 likes

Ik wil mijn stem herzien.

Zwart + fluted = :heart_eyes: + :wave: :watch:

2 likes

Zwart met fluted, wit eruit.

3 likes

Ik zou ook best bereid zijn de zwarte inclusief fluted te verkopen voor een meerprijs…

1 like

Sjoerd, je hebt een fout gemaakt. Boven de poll staat niet of je moet stemmen voor houden of eruit.

Kijk maar: bv Sebastiaan95 en Lasalle hebben gestemd voor wat eruit moet.
Maar Scrubsaurus Rex heeft gestemd voor wat je moet houden. Dus die hele poll is fucked up.

1 like

Ah shit ja, dom van mij. Maar de vraag op het begin was wel welke weg moest. Dus ik ga er maar van uit dat de stemmers de vraag gelezen hebben.

@scrubsaurusrex, change your vote please.

Edit: dat was snel…

1 like

Ik was je voor :sunglasses:

2 likes

Ik zou er niets voor weg doen.
Die Geckota staat binnen 2 maanden in het blauw.
Wedden?

3 likes

Je weet het zelf nog niet, maar eigenljk wil je een Michel Herbelin. Ik leen wel even @Mafkees zn leren jasje en maak ik ook zo’n kek fototje waarvan jij hebberig gaat worden.

Ik zou zelf de witte weg doen. En die bezel er op laten zitten als je hem weg doet.

3 likes

Nou, eerlijk gezegd, die doet me helemaal niks.

1 like

Zou best kunnen. Maar ik probeer niet te veel na te denken over wat ik wil. En ik wil al langer iets met wat kleur

2 likes

Ik wil echt niet vervelend doen, maar ik zou beide seiko’s houden :thinking: maar als er echt een uur moet zou ik de zwarte houden, liefst met fluted bezel, anders de gladde bezel. De witte eruit

1 like