Ik heb de afgelopen tijd al tientallen, misschien wel honderden, keren op de website van Squale en in het Squale Only topic gekeken. Tijd voor actie, maar welke moet het worden? De 1521 Militaire, zonder datum en met maar ėėn logo op de wijzerplaat? Naast mijn oranje Doxa sub 200 past eigenlijk wel een blauwe, de 1521 Ocean dan? Of toch de 1521 Blue Ray met zwarte bezel? Al lijkt die in mijn ogen wel wat op mijn blauw/zwarte Citizen NY0040. De Sub-39 Blue is ook blauw/zwart en die vintage look bevalt me wel. Wel een maatje kleiner en daarmee wellicht te klein voor mijn pols. Ik kom er niet uit… En dan moet ik misschien ook nog kiezen tussen polished en blasted. Help! Wat vinden jullie?
Ik zou elke dag van de week voor de militaire gaan.
Ik ben het met mipnick eens!
- Militaire
- Ocean
- Blue ray
- Blue
0 stemmers
Ik heb zelf de 1521 Ocean gehad. Draagt kleiner dan de maat van 42mm doet vermoeden. Wat mij betreft een aanrader. Enige nadeel is dat het een heel opvallend horloge is, maar als je al een oranje Doxa hebt, dan zal dat geen probleem zijn.
Dit is nu mijn derde 1521, hiervoor de gepolijste zwarte en de matte zwarte gehad met datum en gravure in de kast .
Nu al weer een paar maanden de blasted Militaire, dit is toch wel een blijvertje 
Wat draagt die 1521 toch heerlijk .
Ik zou voor deze gaan:
Heb ik ook gedaan, mijn ex.
Toch wel de Squale die je wilt hebben.
De Militaire is de leukste, maar ik zou zelf een datum willen en dan kies ik de blauw/blauwe bezel Ocean.
Da’s een mooie John!
Die sub 39 is erg mooi rustig en elegant dus die zou ik kiezen als dit de opties waren.
Dit is de mooiste. 
Militaire. Lekker modelletje.
Heb ook een 1521 militaire.
Vind ik een mooie vintage inspired dial. Veel skweels zijn me te druk waaronder de gepolijste kasten.