Ik wil hem toch even laten zien de Seiko H249-503A

ik zag hem liggen…en dacht ach als ‘‘Seikofiel’’ moet ik hem toch in mijn bezit hebben gehad , al is het maar voor een even …en ja het is best wel een leuk ding!
een leuke Seiko H249-503A ‘‘ana-digi’’ uit de jaren 80

De eerste en de laatste foto zien er slecht uit, waarom doe je dat?

dat komt omdat ik alle foto’s maak met mijn telefoon…
een HTC Desire HD

Het is wel een mooie. Origineel bandje?

ja martijn de band is ook van Seiko…en volgens verkoper…is het de band die erbij hoort…en bij ‘‘DigitalWatchLibrary’’ kom je deze (met de goude wijzerplaat) tegen met deze banden erom… en kijk hier eens …wat een zweetsok , die prijs die hij er voor vraagt??? http://www.ebay.com/itm/NOS-Rare-Vintage-1981-Seiko-H249-5080-Alarm-Chrono-Analog-Digital-Watch-HX028M-/220897191898?pt=Wristwatches&hash=item336e7fa7da#ht_840wt_952

Daarom staat er ook make offer bij. Die vent weet ook wel dat hij dat niet waard is. Maar goed, de kans bestaat dat iemand hem wil en klikt op buy now.

Ik dacht dat je me in de maling zat te nemen, maar als ik bij de eigenschappen van de JPG kijk, dan is het inderdaad van een HTC HD. Erg goede foto’s voor het nemen met een telefoon. Wel raar dat die eerste en laatste zo’n vertekend beeld hebben (dat golvende) en de rest wel strak is.

hahaha nee hoor alle foto’s die je ziet op dit forum …maak ik met mijn telefoon 8 megapix is meer dan zat voor een foto…maar de laatste foto.dat bobbelen…komt omdat ik dan maar voor de helft inzoem en niet op macro fotografeer…kijk deze ‘‘Seiko’’ (de Sealion) die wel op macro genomen…

Daarnaast heb jij ook een ander model Ben, al lijken ze sterk op elkaar. Leuke Ana-digi van Seiko. Waar ‘zag je hem liggen’ ?

nou ernst…jij let ook overal op.maar het is het zelfde type.jeetje…maar oke, ik zag hem liggen bij ‘‘Theo’’ dan weet jij het ook wel wie ik bedoel…en nu is mijn oog (zijn mijn ogen) gevallen op een mooie Tissot chrono…dus wie weet!..oja ik heb ook een leuke ‘‘Citizen Promaster Ana-Digi Alarm Chronograph JT3000-59L’’ maar dat was weer op een rommelmarkt in Elst…ach zo blijf je maar aan de gang…

De details zijn best belangrijk, maar misschien ben ik wel íets te kritisch soms :wink:
Enneh, “Theo” ken ik helaas niet :slight_smile:

pm

Die ene ebay advertentie bevat natuurlijk ook het magische “nos” woord. Voor sommige mensen is dat iets héél speciaals…