Dag mede horloge liefhebbers. Ik lees al een tijdje mee en heb maar eens de stoute schoenen aangetrokken en mij aangemeld. Ik zal mij even voorstellen. Ik heet Belinda, moeder van 3 al grote zoons en een tijdje terug gescheiden. Mijn passie is met recht horloges en ik deel dit met mijn vader. Omdat we redelijk dezelfde polsmaat hebben draag ik ook vaak horloges van mijn vader. Zijn smaak (en de mijne) zal jullie echt bevallen denk ik. Ik wissel met hem wel eens een Daytona uit en ook zijn Submariner draag ik regelmatig. Daarnaast heeft hij mij jaren geleden een zeer bijzondere Rolex Explorer cadeau gedaan. Ik heb uiteraard ook wat dames horloges zoals een Cartier Tank en een Chopard Happy Diamonds. Die laatste is al op leeftijd maar draag ik nog vaak. Ronduit een enig horloge. Zijn er meer mensen hier die horloges uitwisselen met hun ouders of man? Ik weet dat hier maar weinig vrouwen zitten maar ik hoop door mijn bijdrages ook een wat meer vrouwelijke kant van het genieten van horloges te laten zien.
Welkom op het Horloge Forum. Van mijn vader (90) heb ik een Olympic uit de 50’s en een Quartz Junghans uit de 70’s, wel dierbare herinneringen voor als hij er later niet meer is. Mooi dat je je horloge liefhebberij kunt delen met jouw vader. veel plezier hier!