Ik wil weten welk model deze Rodania is. 1992 gekregen

Ik heb dit Rodania uurwerk gekregen van mijn grootmoeder voor mijn Plechtige Communie. Ik was 12j en nu 24 j later draag ik het wel ni meer. Maar vroeg me af welk model het is en of er iemand wat meer info over heeft als het

inderdaad een Vintage stuk is.

1 like

Als ik het goed begrijp is hij van omstreeks 1995 en persoonlijk vind ik hem niet vintage. Model is lastig, kan ook een model zijn zonder modelnaam.

Heb in 1992 mijn communie gedaan en ben toen samen bij de juwelier dit horloge gaan kopen. Het is van voor 1995 dat weet ik zeker. Ik heb het horloge lang niet willen wegdoen, voor de emotionele waarde, maar ondertussen heb ik meerdere voorwerpen en juwelen van mijn grootmoeder waar ik meer belang aan hecht. Daarom dat ik me afvraag of dit horloge nog waarde heeft?

1 like

Ja het heeft zeker waarde.

Ergens tussen de 10 en de 20 euro op marktplaats gok ik.

Welkom op het forum :grinning:

1992 gekregen, 2016 op 2dehands :grinning:
http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/dameshorloge/dames-horloge-rodania-312396537.html

2 likes

Well FMD

Een emotionele waarde van MP

Hier zit helemaal niemand op te wachten, da’s een beetje het punt. Is geen aansprekend merk en het horloge zelf is, hoewel niet lelijk, ook geen hoogvlieger. 10 to 20 euro - eerder genoemd - lijkt me optimistisch. Lekker zelf houden. :thumbsup: