Dag andere forum leden,
Ik kijk al weer geruime tijd rond op dit forum en met veel plezier. Dat is ook direct de smoes waarom ik me nog niet eerder voorgesteld heb. Als je eenmaal op het forum aan het kijken bent vliegt de tijd.
Vanaf tiener ben ik geïnteresseerd geraakt in klokken, Kreeg van mijn ouders mijn eerste polshorloge (Alpina hand opwinder met datum), zou hem graag weer in mijn handen hebben nu maar helaas is hij verloren gegaan met verhuizingen. Mijn eerste eigen aanschaf was een Citizen, analoog met een digitaal schermpje wat de datum, chronograaf, alarmtijd, of gewone tijd aan kon geven. Die is verloren gegaan bij een juwelier toen het batterijtje vervangen werd. Daarna is het een Danish Design geworden met datum en een titanium kast. En voordat ik echt de gekte te pakken kreeg kocht ik een Tissot Chronograaf (type onbekend) Bij de laatste service van dat klokje werd mij gezegd, helaas dat gaat niet meer lukken. Tissot heeft toen wel een mooie aanbieding gemaakt voor een vervanger.
Zoals mijn naam doet vermoeden heb ik wel een zwak voor het merk Tissot, en ben daardoor eigenlijk gaan verzamelen. Toen het er een paar werden en ik de horloges toch netjes wilde opbergen heb ik een box gekocht voor 10 klokjes. Maar vanwege de ideeën die ik onder andere opdoe bij dit forum en op andere platforms op internet begrijpen jullie het al, de box is (veel) te klein. Mijn beperkte verzameling van sportieve-, slimme-, dress-, quartz-, automaten-, pols en zakhorloges past er niet meer in. En het is niet allemaal Tissot wat de klok slaat, andere klokjes die mij aanstaan zijn ook welkom.
Dank jullie wel allemaal voor het vullen van dit forum met interessante, leerzame en grappige topics. Ik ga weer verder lezen.