Ik word hebberig van deze Italiaan. Bucintoro van Venezianico

Bevalt de rede tire jouw vrouw goed?

Misschien is de 36 mm nog wel een leuk kerstcadeau

Autocorrect…. Bedoel de redentore

Ziet er mooi uit Opa!

Mijn vrouw heeft die ingepikt :joy::+1: krijg ik niet meer terug :joy:

Prachtig horloge. Hoor inmiddels ook tot de innercircle van de CEO. :sunglasses:

Komt met AC aan de binnenzijde.

haha ik had gisteren wat in mn winkelmandje gezet maar toch niet afgerekend en ik kreeg vanmnorgen ook al een appje. ze zijn wel lekker pro actief.

zit zwaar te twijfelen over die gmt.

2 likes

Volgens hun site (email bericht) zijn er na de introductie van gisteren nog 98 van de 300 stuks over. :+1:

1 like

Heette dit merk niet Meccaniche Veneziane voorheen?

Ja. Bleek internationaal toch wat te ingewikkeld.

1 like

Ik sta ook op de lijst. Maar voel nog niets van hebberigheid. Wellicht haak ik weer af.

2 likes

Ik ben vooralsnog ook over mijn dwang neurose heen

1 like

Heeft iemand m al binnen? Zou die alleraardigste CEO met Black Friday deze arme flipperaar helpen denken jullie? Help :joy:

1 like

Zitten wel een paar heerlijke modellen tussen zeg… Kan mij goed voorstellen dat je hier wat hebberig van wordt.

2 likes

kreeg net ook een mail. black friday 30% korting

helaas geeft die oude code van 20% nog maar 10% dus laten we zeggen 37% totaal, maar toch een mooi korting.
twijfelmodus gaat weer aan

3 likes

Inmiddels een nieuw model Bucintoro blijkbaar. Ziet er net wat minder dik uit qua kast. Beetje prijzig voor een horloge van internet maar ik ben toch wel erg benieuwd nu.

3 likes

Het model wat ik hier neer heb gezet betreft de BUCINTORO 42 - 8221510 overigens

Ziet er fraai uit.

Zeer mooi horloge, wow :ok_hand: