Soms heb ik dat… niet echt op zoek, maar je stuit op een horloge waar je “hebberig” van wordt. En als het dan enigszins binnen het budget blijft dan is de beer los als het ware. Kortom, ik heb mij op de lijst laten zetten voor deze Italiaan (waar ik al eerder mooi exemplaren van heb gekocht.
Een stoere chrono, hou ik van
Super tof horloge idd. Mijn eerste eigen Venezianico wordt (als het goed is) vandaag geleverd. Onlangs ook een cadeau gedaan aan mijn vrouw, en keurige kwaliteit. Erg netjes afgewerkt.
Deze chrono is heel tof. Gaaf die niveauverschillen in de wijzerplaat en de kleur eveneens. Met 40mm ook een mooie afmeting voor een chrono. Wel aan de prijs, met 1495 list prijs.
Hahaha van Allesandro? Die heeft iedereen wie enigszins geïnteresseerd is in Venezianico. Ze sturen juist op persoonlijk contact en service. NEXT-VZ geeft sowieso 20% korting.
Zeker uurwerk is ook meer dan prima he, begrijp me niet verkeerd. Maar het horloge moet je wel echt liggen, voordat je 1196 euro af tikt voor een onbekend micro-brand horloge.
Ik kende dit merk helemaal niet. De blauw zilveren gmt kwam opeens in Google naar voren.
Heel mooi ding hoor. Had al bijna op bestellen gedrukt met de 20% korting extra korting die ik in een ander topic tegenkwam, maar durf toch niet echt.
Weet niet of ik hem nu al veel zal dragen. ( of überhaupt)
Wellicht in de lente maar vind het ook weer zonde om hem een half jaar in de kast te laten liggen. 39mm ben ik ook niet echt zeker van.
De grijze tungsteno vind ik nog mooier maar die is dan ook weer €895…