Ik zal me even voorstellen! Olly, Klokverslaafd en was hier nog niet echt actief, vanaf nu dus wel :)

Ik ben Olly, 28 jaar en ben gebeten door het horloge virus z’n 3 jaar geleden denk ik. Vroeger kreeg ik altijd Swatches van mijn oma droeg ze nooit. Nu ben ik niet weg te slaan van diverse fora, reddit, chrono24 etc.

Nu in mijn bezit:

Seiko Sarb033: 1e klok die ik gekocht heb na veel research. Bijna 3 jaar in bezit. Wat een kwaliteit, ik sta nog steeds versteld. Simplicity, strak, loopt als een tierelier, opwinden etc gaat super soepel. Band ratelt niet etc. Topper die nooit weg gaat.

Seiko Sea uchin: Geinig klokje voor het strand en weekend. Bond nato erop en gaan. Een echte beater.

Armani hatseflats nog wat: Gekregen van mijn ouders ooit, best mooi maar draag 'm niet vaak.

En net binnen de Hamilton Khaki Pilot day date. Wat een ongelooflijk mooie klok. Uurwerk niet bijster interessant, maar de plaat, afwerking en hoe over het design is nagedacht is werkelijk waar genieten. Mooier in het echt dan op welke foto dan ook. imgur.com/a/31qdT (mag geen link plaatsen blijkbaar :frowning: )
Ik ben 'm wel aan het retourneren omdat er een stofje achter zit wat niet weg gaat :stuck_out_tongue:

Dat was 'm wel z’n beetje. Ik ga trouwens ook de Rolex van mijn moeder hier te koop aanbieden. Ze draagt 'm niet meer en heb de taak op mij genomen om die te verkopen. Aparte post komt daar nog voor. Rolex oyster perpetual datejust ref 68273 met een witte plaat.

14 likes

Welkom. De verslaving zal alleen maar groter worden nu jij je hier hebt aangemeld… :wink:
Veel plezier iig.
Gr.Wander

1 like

Dank Wander! So be it, gelukkig is dit mijn enige hobby kuck kuch :joy:

1 like

Welkom🖒…veel plezier met deze verslaving! Ik heb nergens last van​:lying_face::joy:

1 like

Welkom! De Sarb is een leuke basis voor je (beginnende) collectie.

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom op HF en veel plezier gewenst .

1 like

welkom

1 like

Thanks! En ja zeker, echt een topper die sarb. Hamilton alweer wat higher up voor mij iig. Heb een Omega Aqua terra blue dial op het oog voor wanneer het geld er is…

1 like

Dank! Voel me zeer welkom, veel reacties en zeer snel allemaal :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn beste,

Leuk, weer een enthousiast horloge-passionist er bij!!
Olly,van harte welkom dan ook bij dit tijd-vullende forum. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom Olly! @25tien en @anon50762135EV zijn ook coke verslaafd, dus je bent niet de enige :+1:

6 likes

Welkom!

1 like

Tijd vullende forum :sweat_smile: Mooi! En dank, voel me al helemaal thuis!

3 likes

Hahah dure hobby ja :stuck_out_tongue:

[quote=“JTrapman, post:12, topic:110303”]
Welkom Olly! @25tien en @Candide zijn ook kook verslaafd, dus je bent niet de enige :+1:
[/quote] Dus…:lipstick:

Met Chris share jij volgens mij genoeg coke inderdaad :wink:

Emma je nieuwe scharrel?

1 like

Welkom!

1 like

3 likes