Ik zal me even voorstellen! Olly, Klokverslaafd en was hier nog niet echt actief, vanaf nu dus wel :)

Welkom Olly,

Verbaasd ben ik dat er nog niemand om foto’s van je horloges heeft gevraagd…

Laat ik dan de eerste zijn :wink:

Gr. M

1 like

Helaas niet, mijn moeder heeft ze ooit weggegooid… Ga haar Rolex verkopen, en mag dan voor de moeite een gedeelte houden. Goeie deal die het een beetje goed maakt :stuck_out_tongue:

En dank! Top forum :slight_smile:

Heb het doorgegeven, ze wil op date, wanneer heb je tijd? :wink:
moet je wel even haar Rolex overnemen!

Is al gebeurd, Sarb035 onderweg van een forum lid… Wel voor m’n vriendin gelukkig :slight_smile:

:rofl:.
Ben met een schuin oog naar een datejust aan het kijken. Prachtig door z’n eenvoud wat mij betreft.

Eens! Ik heb die versie er dan niet inzitten, dus die van mij is simpeler :stuck_out_tongue: Is het dan alleen de 46 mm versie die dat heeft? Wel heel fijn namelijk. En eens, 6r15 in niet interessant, maar gewoon bang for buck zo goed en loopt top.

Ga ik doen! Zal ik de post editten of een nieuwe post aanmaken met foto’s van allemaal?

1 like

Ik ga ze plaatsen, een nieuwe post met alleen foto’s? Kon gisteren geen linkje plaatsen, en moest nog ff uitvinden hoe ik ze direct in een post plak. (copy paste dus) :stuck_out_tongue:

Zeker! Hier de foto’s : http://imgur.com/a/8PCIL

Heb nog geen verkoopprijs vastgesteld. Enig idee/advies? Ik ga ook even lang de juwelier nog om te vragen wat ze er daar voor willen geven.

1 like