Ik zal me ook eens voorstellen

Naamgenoot ! Welkom op het forum hier. Veel plezier en …

“een horloges waarde is niet de prijs maar de emotie erachter” …

Al zijn er altijd mensen die het tegenovergestelde geloven.

Dromen zijn er om te hebben , die navitimer komt er misschien ooit nog wel … maar dan heb je geen grail meer om naar uit te kijken. :balance_scale:

Warm welkom in iedergeval.

Welkom :+1:

Rick, :+1:welkom op het forum!

Ha naamgenoot! Welkom hier! :grin:

1 like

welkom-home

welkom hier

zoals je zegt zijn er alternatieven die zelfs mooier zijn dan de meer geprijsde varianten.
verder nog veel leesplezier hier gewenst :ok_hand:

Welkom hier bij HF !
Een mooi horloge hoeft niet altijd duur te zijn.

Welkom op het forum Rick! Heel veel succes met de zoektocht naar een NA. Voor ieder budget kan je al een mooi en goed horloge vinden en het belangrijkste daarbij is vooral dat je het zelf graag draagt. Zoals al aangehaald is het ook zeker interessant om eens naar vintage te gaan kijken.

Bedankt voor het warme welkom!

En nee, het draait zeker niet om de financiële waarde. De emotionele waarde is vaak veel belangrijker.

Rustig aan wat geld op zij proberen te zetten en rondkijken. Het oriënteren, erover lezen en plaatjes kijken is ook al erg leuk!

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Rick

Welkom Rick emot-tiphat

Welkom op het horlogeforum en veel lees en kijkplezier hier!!:watch:

Welkom, Rick en nog veel plezier op ons mooie forum.

Welkom op HF, Rick!

Welkom Rick. En zoals al gezegd; genieten is het belangrijkst!

Zeker niet. Welkom bij de club :+1:

Welkom! Binnen een beperkt budget heb ik al een paar leuke horloges gekocht in het blauwe gedeelte hier. Vaak nog in bijna nieuwstaat voor een mooie prijs.

Nieuw kun je ook voor een scherpe prijs leuke en originele horloges kopen. Seiko, Citizen, Orient, Casio, Timex en noem maar op.

En zelfs op AliExpress kom je wel eens originele Chinese ontwerpen tegen voor een leuke prijs en dan praat ik niet over 1 op 1 kopieën van topmerken met een andere merknaam erop.

Veel plezier hier op het HF!

Welkom Rick!

Veel plezier op dit forum! :hugs::pray:t3:

Welkom :partying_face: