Ik zal me ook maar even voorstellen

Goedemiddag!

Ik loop al een paar maanden rond te snuffelen op het forum en ik dacht dat het daarom tijd werd om mijzelf ook maar even voor te stellen.

Ik ben Dennis, 25 jaar en heb sinds een aantal jaren een groeiende passie voor horloges ontwikkeld. Mijn ´collectie´ is begonnen met een aantal Seiko’s maar bestaat inmiddels uit een Datejust Turn-o-graph en een speedmaster racing 40mm.

In eerste instantie ben ik lid geworden omdat ik opzoek was naar een Seiko die niet meer geproduceerd werd. Ik dacht dat hier iets posten weinig zin had maar wie niet waagt wie niet wint. Tot mijn verbazing erg leuke reacties ontvangen en daadwerkelijk het horloge weten te bemachtigen via HF. ook mijn DJ via het forum weten te bemachtigen en een onwijs gezellig gesprek en lekkere kop koffie gehad bij de verkoper.

Helaas heb ik last van de chronische ziekte flipperitus. Ik koop een horloge en ben daar een paar weken ontzettend blij mee en trots op, waarna ik een nieuw horloge zie en die dan persé moet en zal hebben. dit patroon herhaalt zich iedere paar maanden. Je zal daarom ongetwijfeld vaker posts zien van mij op de horlogemarkt.

That’s it for now. Iedereen nog een fijne dag gewenst!

(nog even een plaatje van mijn daily beater! (die ik overigens overweeg om in te ruilen voor een Aquaracer of Seamaster)

43 likes

welkom

1 like

Welkom hier bij HF !
Ja daar hebben er meer last van hier!

2 likes

Van harte welkom hier, Dennis! :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom

1 like

Welkom! Mooi, een jongere die HF versterkt. Extra welkom.

1 like

Welkom Dennis !

moet en zal hebben.

Maar… dan hoeven de oude toch niet weg ???:wink:

1 like

Welkom bij de club. De mensen hier hebben last van ongeneeslijk zieke genaamd flipperitis flipperitus. :+1:

1 like

welkom en een mooi klokje.
niet weg doen

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom! :grinning:

1 like

Welkom! Lekker bezig al zie ik. Veel plezier hier :+1::+1:

1 like

welkom-home

1 like

Beste Dennis, welkom op HF!

1 like

Warm welkom op ons onvolprezen forum Dennis.
Veel inspiratie een leesplezier toegewenst.

1 like

Welkom en mooie daily beater!

1 like