Ik zal me voorstellen!

Omdat ik de laatste weken steeds vaker op dit forum kom, zal ik mezelf even introduceren.
Enige maanden geleden zag ik toevallig ergens een Oris horloge. Tot dat moment had ik mij nooit echt geïnteresseerd in de iets duurdere horloges. Ik heb sinds 3 jaar wel een Seiko Kinetic black ion plate SKA465 maar dat was meer noodzakelijk dan dat ik echt een liefhebber was.
Tot ik dus een Oris tegenkwam met rubber band. Ik ben me eens gaan verdiepen en besloot dat ik ook een Oris wil! Na wekenlang speuren ben ik eruit: het moet een Oris big crown pointer date worden. Er moet nog wel gespaard worden, maar dat hij dit jaar gaat komen is zeker! Ik heb het nu eenmaal in mijn hoofd en dan moet het er komen ook…
Dus mocht iemand nog een mooi klokje hebben liggen, dan houd ik me aanbevolen!!

19 likes

Van harte welkom hier, heb je ook een naam? :smile: :+1:

Thomas, 36 jaar!

1 like

Welkom Thomas! :smile:

Edit: mijn naam is Dennis. :upside_down_face:

1 like

Fixed that for you. :wink:

1 like

Welkom

Welkom!

De pointer date, een van de mooiste modellen van Oris.
De divers heb ik dan weer helemaal niets mee.

Maar misschien wordt het tijdens het sparen en hier rondkijken
wel heel wat anders :grin:
We zien het wel :+1:

Mijn beste,

Thomas, van harte welkom binnen de gelederen van dit temperamentvolle HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom hier :+1: veel leesplezier

Van harte welkom!

Welkom !

Welkom en veel plezier op het forum!

van harte welkom, en veel leesplezier hier.
Ik begrijp dat hier wel veel mensen rondzwerven die aanstoot nemen aan het woord “klokje” ipv horloge. Just a heads up…:wink:

Beginnersfoutje hè :smile:

Welkom :grinning:

15% maar hoor volgens de officiele statistieken :wink:

Welkom. Mijn eerste grote mensen horloge was ook een Oris. Ik draag m met veel plezier en blijf het één van de meest sympathieke merken vinden. Veel plezier tijdens je rit naar de aankoop!

Thomas, welkom op HF!

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom op het forum. Leuk om weer uit te kijken naar iets nieuws! En zo wordt dat horlogevirus steeds erger ;-). Dan zit je wel goed hier.