Ik zal mij even voorstellen - Boyca

Dag forumgangers,
Ik zit hier al een paar maanden op en het schoot mij juist te binnen dat ik mijzelf nog niet heb geïntroduceerd.
Sommigen onder jullie hebben misschien al kennis met mij gemaakt, ik heb ondertussen drie horloges aangekocht hier op HF en interesse getoond in meerdere anderen.

Carel is de naam, ik woon over de grens in het Belgenland en ik moet dus soms serieus mijn best doen om jullie neder lingo te begrijpen maar ik boek vooruitgang!

Ik kan (nog) niet zeggen dat horloges echt een passie zijn voor mij maar ik heb er allensinds veel interesse en appreciatie voor. In mijn jeugd heb ik altijd goedkopere casio’s gekocht en gedragen omdat dat gewoonweg makkelijk en toegankelijk was voor mij. Ik had dan ook geen enkel benul van mechanische horloges en ging er van uit dat die niet betaalbaar waren. Queue de ontdekking van de Seiko 5.

Sinds vorige zomer dus ondervonden dat het omgekeerde waar is, dat het niet duur moet zijn.
Via @koekoek dus mijn allereerste mechanische vijfje gekocht die ik nog steeds koester. Ondertussen ook een soort van voorliefde gekregen voor horloges met een fluted bezel.

Hier een paar foto’s van mijn aanwinsten;

34 likes

Welkom.:tumbler_glass:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom…:smile:

De Oriënt is erg mooi.

1 like

Mijn beste,

Carel, van harte welkom bij dit Nederlandstalige HorlogeForum met internationale allure!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom! :ok_hand:t2:

3 likes

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom Carel en veel plezier op het forum!

1 like

heb je van die Oriënt, het modelnummer, die is erg mooi.

1 like

Tuurlijk, hierzo: SEV0J006DH

Welkom Carel, was prima zaken doen :smiley:

1 like

Dank je…:grinning:

1 like

Beste Carel,
welkom op HF!

1 like

Van harte welkom! :slight_smile: :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom! Leuke horloges. :+1:

1 like

Welkom

1 like

Mooie instapperts!!

1 like

welkom-home

1 like