Ik zal mij even voorstellen: ritmo

Welkom Ritmo, leuk dat je oude interesses weer herleven. En oud? 61 is het nieuwe 51. Ik ben 57 en voel me allesbehalve oud.

welkom op dit mooie Forum :wink:

Welkom. Veel plezier op het forum. Mooie Zeno.

Welkom op het horlogeforum en veel lees en kijkplezier hier!!:watch:

Welkom. Ik wist niet dat er andere fora zijn geweest.

Welkom hier ritmo :wave:t2:

Welnu, kijk eens in dit topic voor inspiratie:

De maker zit hier op het forum en levert unieke banden.

1 like

Ah een herinteder!
Welkom bij de club :slightly_smiling_face:

Welkom Ritmo op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Paneristi Forum waar het merk Panerai in korte tijd immens populair werd. Het was een geweldig forum met een schat aan informatie. Er werd enorm gehandeld in Panerai vanuit de gehele wereld. Het was in het begin een kwestie van vertrouwen en in die periode heb ik enkele modellen gescoord. In die tijd had je niet echt een soort van controle systeem. Uiteraard waren er leden die in korte tijd een goede reputatie hadden opgebouwd maar particuliere verkopers met geen enkele referentie was een grote gok. Helaas verschenen er steeds meer hele goede replica’s. In het begin kon je nog naar aanleiding van het serienummer op de kast zelf nog zien dat het nepper dan nep was. Voor de gevorderde scammers was niets te gek. Later verschenen er postings waar scammers op aanvraag een Pam konden leveren met serienummer op aanvraag compleet met verpakking a la Panerai. Vervalste facturen etc. niets was te gek. Jammer genoeg floreert die handel nog steeds open en bloot.

1 like

Welkom, leuke Zeno!

Dank je wel ziet er lekker stoer uit.

Wat een leuk verhaal. Van harte welkom!

:wave:

Welcome, Enjoy!

Van harte welkom. En erg mooie Zeno!

Jeetje Dat is goed uit de hand gelopen, zeg! Hier zijn de regels heel streng. Zulke dingen zullen niet snel gebeuren

Welkom. Dank voor je leuke verhaal.

Welkom op het forum! :hugs::pray:t3:

Welkom !!

Van harte welkom :+1:
Dank voor het delen van jouw ervaring!