Ik zal niet kunnen slapen deze nacht

Inderdaad, foutje van mij, Maar ik denk altijd maar zo, als je niet met een euro betaald ben je geen EU, :stuck_out_tongue:

Maar da’s dus niet waar.(:smiley:

Michel

Prijsverschil is inderdaad aanzienlijk.

Michel

Aan alle reacties hier te zien, zijn er meer mensen die lastig kunnen slapen :z

Al wakker ?:wink:

Ben benieuwd…

Wim

Afspraak is vanavond om acht uur. Als het lukt met de gladheid.:frowning:

Ik moet nog even geduld hebben.

Michel

Hoop voor je dat alles gladjes verloopt!

grootmokum Schreef:

Hoop voor je dat alles gladjes verloopt!

http://www.anwb.nl/verkeer :slight_smile: :slight_smile:

veel succes en denk vooral de terug weg goed op gladde plekken tenslotte je auto in puin is al erg maar je auto en de rolex zou dramatisch zijn.

Hoe zou het gaan op dit moment? Zouden we wat te zien krijgen vandaag??

FOTOO’s.

Ik denk dat het een geslaagde missie is. Dat hij aan de koffie zit te dagdromen en dat de verkoper een leuk praatje houd maar geen reacties krijgt.

Sea Dweller. Jawel hoor, het is gelukt. Ik heb hem vanavond in ontvangst genomen. X(
Ongelooflijk wat is het toch een mooie klok. Woorden schieten mij tekort om het allemaal uit te leggen op dit moment. Daarom doe ik het later deze week, inclusief betere foto’s.

Om jullie niet helemaal teleur te stellen hier alvast een preview.

En bedankt voor jullie reacties,

Michel

Zo blij als een kind (:P)

Ja, het is ook mijn favoriete horloge. Proficiat!! Ben benieuwd bij wie je hem gekocht hebt? Jaap? Jan Klaas? Rob? Henrik? :slight_smile:

hans

Bij Jan Klaas en met veel genoegen mag ik wel zeggen.

Michel

Ik post niet zo vaak maar dit vind ik toch wel erg leuk. Horloge is uiteraard erg fraai maar ik zat helemaal mee te leven toen ik je eerste post zag. Raar want ik ken je helemaal niet :wink:
Ik kan me zo goed voorstellen dat je geen nachtrust krijgt als je jezelf trakteert op zo’n prachtige klok. Echt super. Heel veel draagplezier in ieder geval en erg leuk dat je de moeite neemt om meteen een foto online te zetten!

Gefeliciteerd met de aanwinst van dit prachtige horloge. Persoonlijk vind ik de Sea-Dweller mooier dan de Submariner, puur wegens het vergrootglas.

Dat verschijnsel van niet kunnen slapen herken ik maar al te goed. Bij elke horloge-aanschaf die ik gehad heb, ging een slapeloze nacht aan vooraf. Daarbij is ook niets fijner dan je bed in stappen met de gedachte dat je de volgende dag je droomklok om je pols kunt doen.

Veel draagplezier!

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe schat!!!

Ik vind hem prachtig:~

En ben ook elke dag wel weer op het net aan’t kijken naar een submariner, en een Milgauss.
Ik hou niet echt van zo’n vergrootglas. (maar dat is mijn mening)

Ik wens je veel draag, en kijk plezier:)

Poul

Mooi !! Gefeliciteerd - veel draagplezier.
We wachten met smart op je verhaal & foto’s.

Groet
Mark

Fantastisch hoor, gefeliciteerd.
Echt mooi, mede door het ontbreken van die glasbubbel.
Proficiat!

Hij staat zéér goed bij je om de pols. Het is een mooi tijdloos horloge :smiley: Over 30 jaar is dit model nog steeds top !

Prachtig, Gefeliciteerd! Ik snap dat je er moeilijk van kon slapen.

Groeten,

Martin