Ik zit momenteel in een tweestrijd (en ja het is gewoon een luxe probleempje).
Ik bezit al vele jaren een Omega Seamaster Blake.
Toen ik die een18 tal jaar geleden kocht, was ik al een beetje aan het twijfelen of ik niet beter een Seamaster Aqua Terra zou kopen. Deze vond ik ook leuk, iets compacter en minder avontuurlijk dan de Blake.
Omdat ik de Blake plots aan een goede prijs kon kopen bij een AD werd de keuze veel gemakkelijker.
Nu kijk ik echter nog steeds naar de Aqua Terra, let wel, een quartz met witte wijzerplaat en opgelegde indices en logo (dus voor Omega er een downgrade doorvoerde ener een minder gangwerk installeerde en geprinte indices).
Ik wil echter geen horloge erbij, dus het is doe Blake er uit en de witte Aqua Terra er in. Of niet en alles bij het oude.
Ik weet dat het mijn beslissing is om te nemen, maar breng gerust pro en contrast aan.
+1 voor erbij nemen. Als het financieel kan, natuurlijk. Ik bedoel, waarom zou dat dan niet kunnen of mogen? Ik zou het mezelf niet zo moeilijk maken. Je vindt ze allebei cool. Dus waarom dan niet allebei. Live a little!
Laten we eens zien of we een minimeet kunnen organiseren.
Jij met je Blake en ik met mijn Aqua Terra
Wellicht kunnen we eens vergelijken en maakt dat de keuze wat simpeler.
Ik zou gewoon lekker met Aad een biertje gaan drinken. Altijd leuk om met mede-HFers af te spreken en wie weet wat voor geweldige nieuwe inzichten je opdoet!
Peter Blake wegdoen? Ik heb het ook gedaan en spijt als haren op mijn hoofd. En ik heb veel haar! Dan liever een AT erbij. Quartz kost ook geen vermogen.