Ik zit in een 2 strijd

Ik zit momenteel in een tweestrijd (en ja het is gewoon een luxe probleempje).

Ik bezit al vele jaren een Omega Seamaster Blake.
Toen ik die een18 tal jaar geleden kocht, was ik al een beetje aan het twijfelen of ik niet beter een Seamaster Aqua Terra zou kopen. Deze vond ik ook leuk, iets compacter en minder avontuurlijk dan de Blake.

Omdat ik de Blake plots aan een goede prijs kon kopen bij een AD werd de keuze veel gemakkelijker.

Nu kijk ik echter nog steeds naar de Aqua Terra, let wel, een quartz met witte wijzerplaat en opgelegde indices en logo (dus voor Omega er een downgrade doorvoerde ener een minder gangwerk installeerde en geprinte indices).

Ik wil echter geen horloge erbij, dus het is doe Blake er uit en de witte Aqua Terra er in. Of niet en alles bij het oude.

Ik weet dat het mijn beslissing is om te nemen, maar breng gerust pro en contrast aan.

Type Omega 231.10.39.61.02.001

1 like

Of je gaat op zoek naar de wjjzerplaat van de non-AC en zet die in de zwarte 300m pro. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

1 like

Toch er bij nemen, dragen en kijken welke het beste bevalt. Je bent een van deze best snel weer kwijt denk ik.

3 likes

Doe past niet op mijn quartz Blake. Maar was inderdaad een piste die ik overwegen had.

1 like

Tja, mezelf kennende is het er dan 1 bij en dan beide houden.

Mag … niet…toegeven…moet … weerstaan

3 likes

Een win-win situatie dus :smile:

1 like

+1 voor erbij nemen.:white_check_mark: Als het financieel kan, natuurlijk. Ik bedoel, waarom zou dat dan niet kunnen of mogen? Ik zou het mezelf niet zo moeilijk maken. Je vindt ze allebei cool. Dus waarom dan niet allebei. Live a little!:wink::beers:

1 like

Laten we eens zien of we een minimeet kunnen organiseren.
Jij met je Blake en ik met mijn Aqua Terra
Wellicht kunnen we eens vergelijken en maakt dat de keuze wat simpeler.

6 likes

Simpelere oplossing is er ook, mijn buurman heeft er ook 1 (wel op grijze dial). Maar dank je voor het voorstel.

Misschien is het een optie om de rest van je collectie in gedachte te nemen en te kijken welke van de twee het meest complimenteus is.

Als ik zelf zou moeten kiezen zou ik voor de Aqua Terra gaan. Die vind ik wat stijlvoller en bij veel meer situaties passen dan de Seamaster.

Ik zou gewoon lekker met Aad een biertje gaan drinken. Altijd leuk om met mede-HFers af te spreken en wie weet wat voor geweldige nieuwe inzichten je opdoet!:beers:

2 likes

Maar traject Brussel - ?
Is spelbrekee

1 like

12 likes

Aah, ja dat stond er niet bij. Dan succes met eenkeuze maken.

Groeten
Rutger

Of niet, blijft in Belgenlandje

Doe ik al 20x zo…

Peter Blake wegdoen? Ik heb het ook gedaan en spijt als haren op mijn hoofd. En ik heb veel haar! Dan liever een AT erbij. Quartz kost ook geen vermogen.

Aqua Terra erin, krijg je geen spijt van, heerlijke beater …

1 like

Ik vind het zonde een klok weg te doen die je al 18 jaar hebt.

Aqua terra erin . Super horloge !