Ik zit me ALWEER op te vreten hier ! ... :-)

Nog zes dagen te gaan waar de prijs flink omhoog gaat en dan nog importeren… veel te duur!

Klaar, vergeten.

2 likes

Nou waar wacht je nog op? Kopen!

En lekker mee gegooid bij verschillende opslagplaatsen in de VS, servicebeurt erbij…

Ja, daar heb je ZEKER een punt. Risico is dat die Amerikanen de prijs flink omhoog drijven. Van de andere kant: de ronde versie komt misschien 1x per jaar of 1x per twee jaar voorbij… tja…

Als de prijs in 6 dagen nog met 800 doller omhoog gaat en je moet dan nog invoeren is de prijs belachelijk. Lekker laten gaan.

Volgens mij doen deze nu al rond de 2.5k euro en ik zie deze prijzen alleen naar stijgen.

Wel een mooi ding :thumbsup:

1 like

enige referenties die ik nu heb (chrono24)

  • de ovalen Panda Fontainebleau: 1790 Euro
  • de ronde Chronomatic (blauw egaal en niet de zwart-witte Panda) 1x 1460 Euro en 1x 2650 Euro

en januari 2015 (18 maanden geleden) een ronde Panda voor 1600 US$

de ronde Panda zie je bijna nooit

Helaas niet de Panda, maar wel een vraagprijs van €2950: http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?md=read;id=50041

Panda versie met originele band voor €3500: http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?md=read;id=44708

De Fontainebleau’s liggen in de regel inderdaad wat lager.

Oef, stevig…

Ja klopt, ik kon er vorig jaar ook een kopen voor flink minder maar had toen geen budget :disappointed:

Het is echt een topper, maar ook een van de meest gezochte Hamilton / Caliber 11 chrono’s.

En ik snap waarom ! Superclean Panda model. Goed uurwerk. een Topper !

1 like

Ik denk dat je hem maar beter koopt!!

Als je hem voor minder dan 2K kunt kopen en je kunt de verkoper ertoe bewegen dat hij verstuurd zonder ‘Global Shipping Program’ en een lagere ‘declared value’ op de customs forms dan zou dit een goede deal kunnen zijn.

laat ik eens beginnen met het ding te volgen en kijken hoe ver die gekke Amerikanen het ding naar boven prijzen… als het meevalt… dan … wellicht

Dat heb ik nu ook altijd :smile:

ja, gek is dat. ALTIJD… :slight_smile:
ik ken het verschijnsel !

1 like

Ze zeggen ook niet voor niets: de meeste spijt heb je niet van wat je wel gedaan hebt, maar van wat je niet gedaan hebt. Dit horloge lijkt me zo’n geval. Koop je hem nu niet omdat je hem te duur vind (op dit moment), de eerstvolgende keer dat ie weer voorbij komt is ie waarschijnlijk schier onbetaalbaar geworden dat je er niet eens meer een topic voor hoeft te openen.

1 like

staat nu al op 1700 dollar met nog 5 dagen te gaan …

dat gaat hard dan…. ben erg benieuwd……

Staat op hodinkee.com…dus gaat heel hard.