Ik zit me ALWEER op te vreten hier ! ... :-)

Bof ik even: geen budget èn geen dure smaak :slight_smile: :slight_smile:

tja, die zag ik al aankomen. Toch weer DIE prijzen… :frowning:

$ 3500 and still counting …

ja, en zo’n hodinkee verhaal helpt dan ook niet :slight_smile:

US$ 3650. Zo dan.

foutje bericht mag weg

En WEER een Chrono-Matic te koop. Deze keer onder naam Buren ipv Hamilton, mogelijk nog zeldzamer (maar zeker niet ‘mooier’!) ?
Bieden lijkt zinloos; deze ‘internationale’ verkoper durft alleen binnen vasteland (!) VS te verkopen…

Ik vind het ook wel apart dat je zo’n dure horloge te koop zet, foto’s maakt MET strap, en dan vervolgens zegt:[quote]Please note the strap is not included.[/quote]

Is die strap dan zó duur dat die eraf moet?
Plaats dan foto’s zonder de strap?
En wat als er bij het verwijderen wel schade/krasjes ontstaan? Die zie je dan nu namelijk niet op de foto’s.

bekijken wij hetzelfde horloge ? het klokje dat ik bedoel komt gewoon met een leren band…

Het klokje dat je als eerste bedoelde kwam dus zónder band.
191896575043

Er staan er wel meer te koop toch? In elk geval 3 blauwe van Hamilton… eentje voor 1450 euro die een jaar geleden een uitgebreide servicebeurt heeft gehad (aldus de verkoper). Enkel de tachymeter ring ziet er wel behoorlijk vergaan uit. Wie weet kan een zeker forumlid daar wel wat mee en heb je voor relatief weinig geld toch een mooie klok :wink: ! Nou ja, weinig… :smile:

Ja, maar het gaat juist om de zwart-witte Pandas… :slight_smile:
de vorige ging begin deze week voor 3600 US$ van de hand.

Mooie klok, maar wat een geld!

Ja, en dan zal die met dat Buren logo misschien nog zeldzamer zijn, maar die van vorige week gewoon de mooie.

Ben erg benieuwd wat deze gaat dien…

Ik kan hem niet vinden? Die Buren?

Die panda was mooi idd :slight_smile:

Hij wordt gewoon als Hamilton aangeboden (die hadden destijds Buren net overgenomen)

Even in eBay zoeken op:
Objectnummer 182180554912

Ik verwacht dat deze de $3500 niet gaat halen met dat lelijke logo.

ja, ik vind het ook een heel stuk lelijker. Maarja… je blijft soms verbaasd staan als zo’n lelijk logo de klok opeens een heel stuk zeldzamer zou maken. Maar ik zou deze ook niet willen hebben, ook niet voor $350

Mooi horloge, inderdaad. Is de prijs reëel en kun je je gezin nog voorzien van eenvoudig voedsel? Doen!

(Hetzelfde had ik zelf een aantal keren met minder dure klokjes… Voordeel: je hebt geen schaartje meer nodig voor je nagels)

1 like