Ik zoek deze wie weet waar?

Ik schijn een nare aanleg te hebben om horloges te willen die moeilijk te vinden zijn. Het gaat om dit model. Seiko5.nl heeft hem met pepsi bezel maar kon deze niet krijgen.
Citizen NH8050-01L

http://imageshack.us][img]http://img230.imageshack.us/img230/4892/citizendy5.jpg[/img

Wie weet een adres?

Volgens mij is die versie met de zwarte bezel de NH8050-01E en niet de L. Of vergisik mij nu?
De versie met de roodblauwe bezel is inderdaad makkelijker te krijgen. Hm, kwestie van geduldig blijven rondkijken…
En de Singaporiaanse verkoper van wie je deze foto hebt, heeft ze volgens mij ook wel vaker te koop. Misschien loont het om hem een mailtje te sturen.

Dan krijg ik dat gelazer weer met internationale betalingen. Ik wil hem gewoon hier zien te kopen maar dat zal wel weer lastig worden.

Vind je dat zulk gelazer dan?
Met genoemde verkoper heb ik in het verleden trouwens al enkele keren prima zaken gedaan…

Hoe betaal je dan? Ik heb ze al gemaild. Ik beschik over telebankieren en heb een netelleraccount.
Even afwachten maar…

Hoe je betaalt? Gewoon via PayPal. Of eventueel via een overschrijving; de verkoper geeft je dan zijn bankgegevens (BIC- en IBAN-code t.b.v. een internationale betaling). Vlekkeloos!!

Internationale overschrijving moet geen probleem zijn. Zijn de kosten hiervan volledig voor de klant of vul je dan “shared” costs in? En wat kost de verzending? Ik kan daar niets over vinden op de site.

Ik heb hem nu hier gevonden maar heb geen creditkaart. http://www.cyberjewellers.com/product_detail.asp?id=303&start=1&getbrand=3&getproducttype=63

Is er niet iemand die hem voor me kan bestellen. Ik leg er dan 20 euro bij. Help!!!

Verkoper accepteerd PayPal. Uit eigen ervaring kan ik je zeggen, niets is gemakkelijker dan dat. Creditcard niet noodzakelijk.

Ik dacht dat je je paypal account alleen via een creditcard kon opwaarderen.

Tja, met de huidige dollarkoers is dat natuurlijk lachen, gieren, brullen! :slight_smile: Toch heb ik de indruk dat je dit horloge goedkoper kunt krijgen. Ik zou zeker nog even verder snuffelen als ik jou was… (tenzij je dat al uitvoerig genoeg gedaan hebt)

Ik doe het door een bedrag over te maken van bankrekening (eigen) naar bankrekening (paypal). Door een code als overboekingsomschrijving te gebruiken wordt het geld op de eigen account geboekt.

Ik zie inmiddels dat dat laatste niet meer gebruikelijk is. Echter , ipv een creditcard kan ook een bankrekening gebruikt worden. Het werkt dan iets anders dan ik boven beschreven heb. Kijk anders zelf even op paypal.nl

Succes

Ik heb een paypal account geopend. Moet nog ff wachten om hem te activeren. Ik ga het gewoon proberen want ik wil hem erg graag hebben. Weet iemand ook hoe het zit met invoerbelasting etc.?

Bij een aanschafprijs van deze grootte hoef je niets te betalen. Sowieso niet als je het horloge binnen de EU koopt.

ik zoek een gebruiksaanwijzing van een sector 750 chrono alarm waar kan ik die vinden of downloaden?

hoi,ik heb van jou een sector 750 gekocht en je zij toen als ik het niet begreep[ het instellen van het alarm] mocht ik je mailen, bij deze zou jij het uit kunnen typen?

je kan uw paypal account dadelijk activeren met uw visa kaart.
ivm de invoerbelasting,dat hangt soms af van de verzending.
als je bv iets laat opsturen via (DHL,EMS,of fedex) dan is de kans groot dat je invoerrechten gaat betalen.
hoeda?omdat die pakketbedelingen zo goed als alle pakjes buiten EU,inklaren.
Maar als je vraagt om het pakje gewoon via AIRmail (aangetekend) op te sturen,dan heb je meer kans dat het pakje niet nagekeken wordt,en dan komt het gewoon bij u thuis aan.
ik spreek uit ervaring.
nb:ik sprak over meer kans,af en toe wordt een pakje wel geopend,en dan betaal ik wel invoerrechten.
mvg
pepper (alias Davide)