Ik zoek een horloge voor deze band

Ik had deze band laatst uitgerust met mijn Hamilton King Scuba. Deze is eigenlijk iets te dik. Nu zoek ik een leuke klok die er op past in de prijsklasse 50 to 100 euro. Ik wil graag een military uiterlijk en de lugs moeten 20mm zijn. Diameter kan ook 37mm en hoger. Volgens mij staat 37/38mm perfect. De Seiko arabic (basis van de PMLE) zou goed passen maar ik vind de wijzers niet echt mooi. Weet iemand alternatieven?

Een militaire duiker (cwc of sbs)? Past je Glycine er niet op? Of een Military van Seiko met een creme wijzerplaat? Een hamilton khaki quartz? Moeilijk hoor! Ben benieuwd!

Andere wijzers op de Seiko :slight_smile:

Ja, de optie van Robbie was ook het eerste wat in mij opkwam: andere wijzers op de Seiko die je noemt.

hharry Schreef:

Een militaire duiker (cwc of sbs)? Past je Glycine
er niet op? Of een Military van Seiko met een
creme wijzerplaat? Een hamilton khaki quartz?
Moeilijk hoor! Ben benieuwd!

De Glycine is weg. :smiley: Seiko military is 18mm en het grote model 22mm

robbie409 Schreef:

Andere wijzers op de Seiko :slight_smile:

Heb ik aan zitten denken. Ik zou deze er dan op willen hebben. En misschien wel een groene arabic. Ik stuur je ook ff een PB.

De Citizen Eagle lijn is eigenlijk perfect. 20mm lugs en 37 doorsnede. Deze is wel erg apart met de a-symetrische dial.

Ach, die kun je er altijd nog los bij kopen! :wink:

Ik weet niet wat de lugmaat is van een poljot strela, maar dat is een mooi horloge op een bund.

robbie409 Schreef:

Andere wijzers op de Seiko :slight_smile:

Het eerste dat bij mij opkwam …
:smiley:

Mathias Schreef:

robbie409 Schreef:


Andere wijzers op de Seiko :slight_smile:

Het eerste dat bij mij opkwam …
:smiley:

+1
:smiley:

marnix_moed Schreef:

Mathias Schreef:


robbie409 Schreef:



Andere wijzers op de Seiko :slight_smile:

Het eerste dat bij mij opkwam …
:smiley:

+1
:smiley:

Gisteren mijn Tissot PRS516 automaat erop gezet. Veel te dik en ook te groot. Ik had ook het idee om een Seiko Arabic te laten voorzien van Cathedral wijzers. Met Rob gemaild en die stuurde er weer een picca bij van de groene Alpinist die dezelfde wijzers heeft. Meteen was ik weer verliefd en realiseerde ik me dat ik eigenlijk een “poor mans” Alpinist aan het modden was. Volgens mij is de Arabic ook te dik. Nog steeds speurende, dromend van een groene Alpinist en een forse belastingteruggave.