Ik zoek een omega case die om het 620 calibre past

Beste forum gangers,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een passende case voor mijn omega 620 calibre. Ik heb echter erg veel moeite met het vinden hiervan. Graag gebruik ik jullie kennis om mij te helpen :slight_smile:

Dit is een voorbeeld van wat ik heb gevonden, ik kan maar gewoon niet bevestigen dat de 620 zal passen.

https://www.ebay.nl/itm/235786004792?_skw=omega+620+case&itmmeta=01JBBT9Y4GC5PWCWYB89ZDY7RG&hash=item36e5f0e938:g:gSkAAOSw8UtmRcn5&itmprp=enc%3AAQAJAAAA8HoV3kP08IDx%2BKZ9MfhVJKmLeQ0gDXfGNVsgqZcecopPcm51P4RPMlr3mH412IckLj7oAB%2FyY4IGLRVV1CNSMtm93zHyLOOABauH1VKZ%2BYLhzhdq75mKJ3fPVRb4qlnOzAIZgHqdP%2FVaSODNelzRb2Ip6cps3MM2v%2FcsfON%2B0%2BxhWJ9QkMHqx8dzBfeBL1516bA2sZeBZdxf2qLDQvxXfNB%2B6m%2BMcCjW8bMFillKOILpTCMkcJwU0Q3Zu0pzgVXV4QwS8wlRz5EOw%2F5pB%2BEv%2Bj9AhmEAVSlsHWykdH9cLIOB0FwDdP3GhY%2FlGTIIs0JXNw%3D%3D|tkp%3ABk9SR67ip_raZA

Ik zie jullie antwoorden graag tegenmoet.

Een 511.213 zit inderdaad normaal gesproken een 620 in.
Let er wel op dat het een dameshorloge is hè? Dus het formaat is zeer gering.

dank voor het antwoord, ik ben hier inderdaad van op de hoogte. Mijn vrouw mag van deze gaan genieten.

2 likes

Let wel dat ook de diameter van de wijzerplaat moet passen. Bij deze kast is die zo te zien ongeveer gelijk aan het kaliber, dat moet bij het uurwerk wat je hebt liggen dan ook zo zijn.

image
image

dit is het caliber wat ik heb gekocht.

Ik weet ook dat deze goud is en vloekt met de zilveren case.

1 like

Aan de kroon te zien heeft dit binnenwerk inderdaad in een gouden kast gezeten, dus die kroon gaat wel een beetje vloeken. Gouden markers bij een stalen kast kwam af fabriek ook wel voor. Of je het mooi vindt is een kwestie van smaak :innocent:

jaa precies, ik zou hem ook altijd nog kunnen laten vergulden in goud of iets in die richting. Maar voor nu is het vooral van belang dat ik een juiste case type vind.

1 like

Diameter van de wijzerplaat is inderdaad ongeveer gelijk aan het uurwerk dus ik denk dat het redelijk zal passen in deze kast; maar het is lastig met zekerheid te zeggen.

1 like

Ik heb nog wel een omega liggen met 620 uurwerk er in maar daar is de wijzerplaat groter dan het uurwerk dus daar past uw wijzerplaat niet in denk ik.