Farer Stanhope 2 misschien? €995.-
Handopwinder, niet alledaags design, in meerdere kleuren verkrijgbaar.
Heb je geen automaat hoor, wel een Quartz…
Tof ding wel voor 1000 piek.
Nomos Club handwinder
Cool
Ik zie nu “tax free vanuit Duitsland via Spanje” . Dit moet gewoon Spanje zijn. Koekoek
Wat maakt Farer toch een mooie spullen he. Deze springt er voor mij ook wel uit!
Een jong gebruikte automaat is ook prima te doen voor dat bedrag
Fijn horloge.
Ik weet alleen niet of je ze voor 1000 Euro vindt. De mijn is niet te koop.
Ook een fijn horloge, al zou ik met de kennis van nu de doodsimpele gewone klassieke Club Campus kleurstelling hebben genomen.
Ik hoor wat @Jesus zegt.
Ook een fijn horloge. Maar voor 1000 ballen (da’s wel duurder dan de SPB317 zou zijn, met wat praten) kun je ook dit kopen, als je wat site korting regelt bij Yema.
In de categorie piloot kan ik zeggen erg tevreden te zijn met dit ding:
En ik vind de Max Bill altijd een klassiekertje:
In de categorie horloges die ik niet heb kom ik ook bij Hamilton uit.
Ik denk dat je al aardig wat inspiratie op heb kunnen doen met al deze suggesties. Die Junghans vind ik zelf echt wel netjes, die eerder genoemd werd. Die Maen Manhattan is een keer wat anders qua design, en heb ik ook altijd een voorliefde voor gehad.
Ik denk dat er een voor de hand liggend iets nog niet is genoemd, maar wellicht kan je je ook vinden in enkele vintage modellen? Het barst van de vintage dress horloges, en voor 1000 piek kan je echt een knap horloge vinden. Je kan het al aardig zoeken in vintage Omega, maar er is echt veel meer dan dat
Da’s een mooie.
Jammer dat ik net tot de conclusie was gekomen dat de collectie aardig compleet is nu
Dat is het hem juist. Als je denkt dat je alles heb wat je hartje begeert, dan kom altijd iets mooier op je pad .
Met andere woorden: deze is wél te koop?
Neuh.
Beide zijn 1000 euro
Mooi merk met een leuke geschiedenis
Ball fireman enterprise in het zwart of wit.
Kan geen fotos plaatsen sorry
Ik ben zelf van de vierkante dresswatches. In het duurdere segment de tank en de reverso, onder de 1000 euro zou ik voor de Lorier Zephyr gaan. Een microbrand uit New York die hele leuke vintage inspired horloges maakt
Mooie en vaak stijlvolle optie voor een dress watch inderdaad, zoals
De Tank Française in ieder geval.
Is over het algemeen rechthoekig en deze
is dan weer vierhoekig maar niet vierkant.
Wel mooi. Echte Guilloche ook?
Ik had specifieker moeten zijn, ik vind rechthoekige en vierhoekige horloges erg mooi. Echt vierkant vind ik dan weer niks. De Zephyr maakt volgens mij gebruik van echte guilloche, al staat het niet zo uitgebreid op de website. Vind de geblauwde wijzers ook heel mooi
Is er al gekozen?
Erg mooi deze! Volgens de site inderdaad echte guilloche.
Tis dat ik zelden een gelegenheid heb voor een dress watch, maar anders zou deze er zeker komen.