Heyy ik zoek een horloge voor onder de €1000 of €1000 precies. Ik heb eigenlijk al bijna alle soorten ik heb de Tissot Prx powermatic 80 bleu dial en de Casioak blackout en de cittizen promaster divers en de moon Swatch mission to the moon en 2 Casio’s day justs de green dial en de tiffiny dial… maar eigenlijk ontbreekt er 1 soort horloge die ik altijd al wou hebben een dress Watch ik was eerder gefocust op de Orient bambino. Maar nu heb ik ook de Hamilton viewmatic jazzmaster, en de Hamilton jazzmaster day date…
Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie dresswatch maar het kan ook een andere soort horloge zijn hebben jullie nog aanraders of mooie horloges voor €1000 of er onder thx alvast
Ik ben in het betaalbaardere segment heel erg te spreken over Maen. Ik draag die van mij nu twee maanden uitsluitend omdat het het enige horloge is dat ik mee heb vanwege mijn verblijf in Suriname. Ik doe er alles mee en hij geeft geen kik. Mee gezwommen in de Suriname rivier, de Marowijne maar ook gewoon in het zwembad.
Als het ook iets anders dan een dress watch mag zijn, dan zou ik eens kijken naar Squale. Heel goed gemaakte automatische duikershorloges, van een merk met een mooie heritage, geen dertien-in-een-dozijn-horloge dat iedereen en z’n grootmoeder al heeft en gewoon heel veel horloge voor je geld!
Lees deze ff door en steek die andere 585 Euro in je zak. Of koop er 2 en stop de rest in crypto, verdien je ze weer terug. Of koop van de rest een G-SHOCK en nog één en nog één en nóg één. Of koop er boodschappen voor. Met 585 Euro kun je je gezin krap 2 weken in leven houden tegenwoordig. Dat is ook wat waard
Ai, hij begon zo goed. Duidelijk budget, type horloge, plaatje van de verzameling tot nu toe. En dan…
Als dit geen draadje wordt vol met plaatjes van duikers en vooral ook ALLE soorten en maten horloges die geen dress watch zijn, dan eet ik m’n dress watch op
Deze JDM Citizen, tax free uit Duitsland vanuit Spanje voor €700,- met een hand gelakte dial. Prachtig al zeg ik het zelf. Ook nog in zilver/wit met zwarte band.
Ik zou voor de Longines Conquest Heritage gaan. Makkelijk voor onder de 1000 te vinden. Alleen doe me 1 lol, donder het zwarte bandje weg en zet hem op bruin zoals in de foto hieronder. Heb ik ook gedaan met de mijne.