Ik ben heel gek met mijn Vandaag Tiefsee.
41,5 mm breed. 48 mm hoog en 12,3 mm hoog en ruim binnen budget.
Verder vind ik het een voordeel dat je ze niet veel ziet.
Zeker goede suggestie, ben benieuwd wanneer ze de problemen hebben opgelost waardoor die tijdelijk teruggeroepen was. Zoals het altijd gaat, kruipt het budget steeds maar weer een beetje omhoog. De Aquascaphe GMT heeft al een tijdje mijn interesse, wie weet, misschien toch nog even (?) wachten.
Ik durf het één van m’n favoriete horloges te noemen, en wat uniek is voor mij, juist op het rubber.
Baltic had de tijdzones verkeerd op het achterdeksel gegraveerd. Dat was een cosmetische misprint. Dat was bij de eerste tweehonderd horloges het geval en is opgelost.
Mijn horloge heeft helaas de juiste wereldkaart. Jammer, ik vind misprints leuk.
In het geval er een poll gaat komen, +1 voor deze. Voldoet volgens mij aan al je eisen, en een lekker eigenwijze smoel. Leuk merk wat nog niet veel mensen kennen, dus een goede conversation starter.
Ik heb alleen een klein beetje moeite met het ‘geleende’ bandje. Al is dat natuurlijk schering en inslag, dat merken elders inspiratie opdoen, ik vond deze wel erg opvallend. En de naam Christopher Ward op de wijzerplaat spreekt me ook niet zo heel erg aan. Maar het is wél een gaaf horloge. Wie weet…
Die naam Christopher Ward, daar hoef je je niet voor te schamen. Juist een model als dit geeft aan dat het een merk is dat zijn eigen identiteit aan het ontwikkelen is, en niet meer zonder meer als een plakmerk kan worden weggezet.
Oh, het is zeker geen schamen hoor. Dat zou een beetje snobistisch zijn en dat ben ik zeker niet / probeer ik zeker niet te zijn
Ik vind het gewoon niet zo mooi staan, voor velen wellicht een kul argument, maar een horloge met ‘Jan Jansen’ of ‘David Attenborough’ op de wijzerplaat zou ik ook niet zo snel kopen om dezelfde reden. Gaat me om het visuele effect.
Maar dat neemt dus totaal niet weg dat ik het wel een gaaf horloge vind. Dus wie weet groei ik er nog overheen op een dag
Bedankt voor alle suggesties allemaal! Ik vrees dat ik inmiddels de ‘ziekte’ genoeg te pakken heb dat een of meerdere van de door jullie aangedragen suggesties er ook nog wel een keer komen, maar voor nu heb ik zojuist de Yema Navygraf M.N. besteld