ik heb nu mijn dagelijkse drager de monster,ik heb een vintage zodiac die ik nooit draag,maar ik heb nog een wens een horloge om te dragen bij bijzonderen gelegenheden bv als ik uit eten ga ,op bruiloften ,en de minder gezellige begravenissen.
nu heb ik natuurlijk al een idee maar ik besluit niet voordat ik de andere optie’s heb bekeken,mijn eisen voor het horloge zijn:
hij moet ten eerste mooi zijn(duh)!
het moet een automaat zijn.
ik wil een klokkie met glazen bodem(vind ik erg mooi)
en hij moet omdat ik dit jar met een beetje geluk ga verhuizen en ga trouwen betaalbaar zijn!
ik heb mijn oog nu laten vallen op de Christopher Ward waar hier op het forum 2 inkoop actie’s voor zijn geweest,ik vraag nu aan de bezitters of de eerste indruk van het horloge nog steeds van toepassing zijn,of zijn jullie al op dit zeer betaalbare klokje uitgekeken?
als iemand anders nog een leuke optie weet dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!
ik heb eens lopen zoeken op timezone enzo,ik zie dat er ook wel wat mensen “iets” hebben tegen het merk,ben er alleen niet veel wijzer van geworden ,want ik vind het maar een ingewikkelde site.
kan jij me er meer over vertellen,wat voor uurwerk zit erin en wie is die Christopher Ward nu eigenlijk,waneer is hij begonnen met het maken van horloge’s enzo,ik zou graag wat achtergrond info willen weten.
alvast bedankt,ik heb foto’s gezien van de achterzijde van het horloge en ik moet zeggen dat ik het er heel mooi uit vind zien!