Zoals de titel al zegt. Ik zoek een horloge om toe te voegen aan de collectie. De Seiko vind ik vaak te grof en de Pelagos draag ik (nog niet) dagelijks.
De laatste tijd kunnen horloges met een panda dial/chrono mij wel bekoren… grappig dat je smaak veranderd als je meer met horloges bezig bent.
Ik heb even geen tag heuer/daytona budget dus zoek eigenlijk iets tot max 300 euro. Automaatje is leuk maar een Quartz in dit geval ook prima.
Alledrie leuke opties. HFLE is echter heel leuk, vooral de gedachte erachter (moest wel ff zoeken wat het was). Ben nieuw op het forum en na een snelle scan van het topic ziet het ernaar uit dat er deze maand meer duidelijk gaat worden!?! Hmm bedankt voor de snelle reacties.
Die EMG is toch wel een hele nette hoor. Op de site stonden wat prototypen die eind augustus mogelijk gaan uitkomen. Ik weet niet of je deze modellen ook onder het begrip “panda” mag scharen.
Zitten gave opties bij! Die orient en poljot kon ik nog niet, leuke en budgetvriendelijke opties.
Gaaf dat er zo enthousiast gereageerd wordt op dit forum. Thanks!!