Ik zoek iets met een panda dial... ideeen?

Zoals de titel al zegt. Ik zoek een horloge om toe te voegen aan de collectie. De Seiko vind ik vaak te grof en de Pelagos draag ik (nog niet) dagelijks.

De laatste tijd kunnen horloges met een panda dial/chrono mij wel bekoren… grappig dat je smaak veranderd als je meer met horloges bezig bent.

Ik heb even geen tag heuer/daytona budget dus zoek eigenlijk iets tot max 300 euro. Automaatje is leuk maar een Quartz in dit geval ook prima.

Ik ben benieuwd wat jullie te binnen schiet!

Seagull 1963 panda?

5 likes

HFLE '17 misschien?

7 likes

Leuke vintage met valjoux 7733/4 uitzoeken :slight_smile:

2 likes

Alledrie leuke opties. HFLE is echter heel leuk, vooral de gedachte erachter (moest wel ff zoeken wat het was). Ben nieuw op het forum en na een snelle scan van het topic ziet het ernaar uit dat er deze maand meer duidelijk gaat worden!?! Hmm bedankt voor de snelle reacties.

En een origineel idee is altijd welkom

2 likes

Een Oriënt WV0041TX evt?

2 likes

Veel voor weinig, maar moet het wel doorgaan natuurlijk… :slight_smile:

1 like

15 likes

Helgray Silverstone?

2 likes

Vandaar mijn extreem zorgvuldig maar oprecht hoopvol gekozen “misschien” :joy:

2 likes

Mercer lexington, wel iets meer dan 300eu tenzij je geluk hebt bij het invoeren.

Die EMG is toch wel een hele nette hoor. Op de site stonden wat prototypen die eind augustus mogelijk gaan uitkomen. Ik weet niet of je deze modellen ook onder het begrip “panda” mag scharen.

Leyden Velox?

3 likes

Jemig Monaco ripoff

Poljot Buran, reverse Panda en budgetvriendelijk

3 likes

Ik wil hem… pleasseeeee :yum:

1 like

Zitten gave opties bij! Die orient en poljot kon ik nog niet, leuke en budgetvriendelijke opties.
Gaaf dat er zo enthousiast gereageerd wordt op dit forum. Thanks!!

Er komt nog veel meer leuks/moois van EMG :heart_eyes:

Zit hier iets voor je tussen?

5 likes

Dat is een mooi klokje! :heart_eyes: Waar kan je die kopen?

1 like