Ik zoek info over de Promaster AN1130-01E van Citizen maar

Ik kan echt niets behoorlijks vinden. Is toch bizar? Type maar eens in op Google “AN1130-01E” of “Citizen AN1130-01E”. Je krijgt alleen maar Duitse vergelijkingssites of Russische en Turkse (?) handel. Maar uitgebreide info, een verhaaltje op een forum met ervaringen of wat dan ook? Ho maar!
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er nog nooit iemand op een forum een review of een verhaal heeft geschreven over dit horloge… De info die ze allemaal ongeveer vermelden is:

  • Datumsanzeige (Tag/ Datum)
  • Stoppuhr 1/20 Sek bis 60 Min.
  • Leuchtzeiger und -indizes
  • Edelstahlgehäuse
  • verschraubte Krone
  • drehbare Lünette
  • Taucherarmband
  • wasserdicht bis 20 Bar

Zo ziet ie er trouwens uit:

Dus wie kan er beter zoeken dan ik, of beter nog, heeft ervaing met dit horloge dat hij/zij wil delen?

Misschien hiertussen ?

http://www.citizenwatches.com.au/instruction_manuals/?brand=Citizen

Moet wel effe het calibernummer hebben.

Ik vermoed dat het deze is:

Dit is de instructie manual, zal nog effe zoeken naar een review, vermoed dat de meeste duikers zo’n aqualand classic hebben, want deze zie je niet zo heel vaak.

Ik heb 'm binnen (vorige week opgepikt op Marktplaats) maar het is geen wonder dat je er niets behoorlijks over kunt vinden, het nummer staat er nergens op of misschien is dit wel een heel ander “nummer” :smiley: Deze heeft trouwens een donkerblauwe plaat.
Welke nummers zijn er nou ook alweer belangrijk Lucien?

Altijd moeilijk al die nummers (:smiley:

Duidelijk een gevalletje van Bestelnummers, modelnummers, serienummers…

Dat AN nummer van jouw klopt bij dit model. Ben hem op diverse sites onder dat nummer tegengekomen.

Het modelnummer bij die van jouw is dat nummer wat begint met 0560. De eerste cijfers geven normaal het uurwerk aan, ook bij Citizen. Maar dat nummer word waarschijnlijk nergens weergegeven en is bij niemand bekend, heb je wel weer nodig voor onderdelen.

Dat nummer wat met 93 begint is het serienummer, deze is dan van maart 1999

Zo vreselijk geliefd is dit klokje niet, het is namelijk een van de kalere klokjes, ik zou gewoon voor een populairdere promaster gaan, net zoals ik…