Gvd Jeroen pas die achterlijke avatar ff aan…Mr Dufresne if you please.
Nee. Nope. Nein. Njet. Pas. No.
Zie nu pas dat jij het bent. Eindelijk een foto van jezelf als avatar.
Ah…goed om te weten
Hey just be careful out there!
Is dit iets voor je?
Dit is de automatische versie van m’n Junkers en ong € 420,-
Ik vind de kastvorm echt heel mooi, transparante bodem en op de afwerking is niets aan te merken.
Draagt lekker en is beslist stijlvol.
Daar ben ik het allemaal mee eens maar het is hem voor mij toch niet. Dank voor de input in ieder geval en zeker een mooi merk!
Hulde. Prachtig ding.
Ik heb zelf een Seiko Lord-matic met linen dial gekocht, maar er zijn plenty vintage horloges op de baai te vinden voor diverse bedragen. Je vindt er voor rond de 400 soms een King Seiko, maar veel mooiere Lord Marvel’s, Chronos en dat soort spul.
Nieuw is voor 400 Euro gewoon moeilijk. Ik vind de Archimede Klassik 36 BIC een leuk alternatief, maar die kost meer:
En ja… Moet ik hem nog noemen? Het is allicht geen zilver, maar hij oogt klein omwille van de bezel:
Sorry.
Ja, maar wie van die zes personen geven je hun vrouw mee voor gezellige avondjes uit?
Denk daar maar eens over na.
True. Altijd gezellig met jouw wederhelft. Het eten was voortreffelijk in Vollenhove. Het badderen in dat meertje iets verderop ook trouwens.
Veelzijdigheid laten zien doe je niet met alle 3 foto’s in korte mouwen + milanaise.
No offence
Bedoelde meer de kleurschakeringen van de wijzerplaat bij diverse lichtinval
Zeker, en ook een prachtig horloge! Ik was niet op de hoogte dat MS ook 36mm modellen had. Hoewel ik ze zeker kan waarderen is het niet “mijn” horloge.
Bedankt voor het delen, leuk om te weten.
Lijkt me prachtig maar heb hem (nog) niet voorbij zien komen, kan dat?
Eens maar ik ben zo een noob en koop zo een frankenwatch of nepper. Trouwens die chrono is ook wel leuk.
Ik ga ook die Archimede is bekijken.
Thanks!
Je mag hem er gewoon ingooien hoor. Het is een mooi horloge maar niet wat ik zoek.
Ik krijg hem morgen, en moet nog even bekijken of ik 'm al aan de wereld kan tonen. Het kan zijn dat ik 'm eerst wat op wil knappen.
Yup. Mijn eerste vintage experiment was een hele rare frankenpoljot, en ik weet niet of deze lord-matic weer geen flater gaat zijn.
Ik heb besloten dit drie keer te proberen, en als het alledrie fout gaat kap ik er mee.
Dit ding is nog steeds problematisch met het datumverzet ondanks een servicebeurt door een forumlid, ook al loopt ie inmiddels duizend keer strakker:
En dit is er onderweg:
Ik moet het glas gaan polijsten, de zijkant van de kast iets bijpoetsen, de band er af halen en dan zien waar we uitkomen. De dial lijkt mij puntgaaf, en het ging me om linen, dus da’s alvast winst.
Mijn eerste vintage aankoop via de baai eindigde in annuleren. Dankzij het grote incoming topic… Dacht leuk gescoord te hebben en kreeg direct te horen over de frankenwatches en waar je voor moet uitkijken. Nuttig en behulpzaam forum gelukkig.
Wie weet moet ik het ook gewoon is wagen.
Een fatsoenlijk herenhorloge, 36mm max, nieuw en onder de 7/800 euro is vrijwel niet te vinden.