Ik ben hier vandaag voor het eerst en heb wat vragen over het Breitling horloge op deze foto.
Het desbetreffend horloge is in mijn bezit gekomen via een erfenis en ben zelf geen horloge kenner.
Het horloge zelf is enigzins beschadigd en ik weet niet eens of het om een echte Breitling gaat. Ik vermoed dat het een Breitling chronomat is uit eind jaren 80/begin jaren 90. Met parelmoer wijzerplaat.
Ik weet wel dat het horloge al sinds Mei 1998 stuk is. Het glas is en in gelijmd en het uurwerk staat stil.
Nu is mijn vraag. Gaat het hier om een echte Breitling en wat zou eventueel een goed adres zijn voor een restaurant?
Beetje Googlen kom ik op referentie 81950, gemaakt van 1990 tot 1999. Valjoux 7750 uurwerk. Persoonlijk geen ervaring mee, maar dat lijkt me een uurwerk waar de meeste horlogemakers wel raad mee weten.
Edit: ik lees hierboven al dat het geen echte zou zijn, dan heb je ook niks aan bovenstaande info.
de subdials zijn niet recht, de kleine peilen zijn zelf niet in het midden, alles is fake op deze horloge…de cavaliers zijn echt slecht gecopieerd…geen twijfel mogelijk
Ik denk dat je met zo’n mooie nepper, altijd welkom bent bij de Locale snackbar. Gewoon ff op google maps kijken, waar het dichtstbijzijnde adres is.