Ik zou zo graag

…hier aankondigen dat ik deze Zenith el primero original 1969 had toegevoegd aan de collectie…
Komt hier niet zo vaak langs, maar ik krijg er steeds meer waardering voor. Erg mooi, erg dress, zou de kleinste worden met zijn 38 mm, maar staat strak boven aan de verlanglijst!
[URL=http://s1117.photobucket.com/user/Tedvdm/media/Watches/03_2150_400_69_C713_5.jpg.html]

[/URL]

6 likes

Stoppen met impuls aankopen… En sparen!
Dat hielp mij met het behalen van mijn doel : Tudor Black Bay.

Was erg moeilijk, maar ben net gemailt dat ik hem kan ophalen! Helaas heb ik pas volgende week vrijdag tijd :frowning:

1 like

Tudor Black Bay, is mooi! (ervaringsdeskundige)

Een week wachten terwijl je weet dat ie klaar ligt in Maastricht ?!

Hell no, ik zou meteen de trein in springen of een paar uurtjes verlof pakken :slight_smile:

Oh ja OT: ik vind deze zenith’s ook werkelijk prachtig

Zenith heeft ook echt prachtige horloges. Je ziet ze weinig langskomen maar ik ben zeker ook fan. Hele mooie klok :+1:
Zou dit niet een impuls aankoop noemen voor zo’n bedrag… tenminste dat hoop ik niet…

Zou willen dat dat kon als impulsaankoop…

Je hebt zo’n gelijk… Wat een ellende… Maar gaat echt niet eerder :frowning: :frowning:

Dat worden lange dagen. Misschien nog even naar de foto’s van Jocke kijken als wachtverzachter? http://www.watchwallpapers.com/tbbreve.htm

1 like

Hele mooie klok!

Hahaha echt wat flauw :wink:

Maar in ieder geval heel veel voorpret en vooral veel ongeduld. Toch wel lekker als je hem dan volgende week kunt ophalen en om mag doen.

Zal ik 'm voor je halen @logie?? :wink:

1 like

:slight_smile: Bij de S&C onlangs. Was er zelf niet zo van onder de indruk. Subdials zitten te dicht op elkaar. De vintage is mooier!

2 likes

Dat model heb ik ook nog in mijn handen gehad. Maar het kan altijd nog erger, de ‘Original 1969’ die ze nu ook in de collectie hebben is nog erger.

Btw; S&C Haarlem?

Haarlem ja!

Precies! De reis er naar toe is ook mooi :wink:

@25tien als je sponsort mag jij hem voor me ophalen :wink:

2 likes

Vintage/oermodel is inderdaad stukken mooier