I'm in love

Sometimes it hits you like lightning … I think I’m in love … :heart_eyes:

Nu nog even laten bezinken om te zien of deze verliefdheid zal uitgroeien tot echte liefde.
En dan nog een moeilijke keuze maken :wink:

Is onze hobby niet FANTASTISCH !

14 likes

Links voor iets meer stijl, rechts voor de echte horlogeliefhebber.
Die heb ik ook wel eens omgehad bij een juwelier, erg mooi.

3 likes

Voor mij de rechtse.
Prachtig.

1 like

De eerste is reteknap. De tweede over the top.

2 likes

De linkse, 38mm maat…een echte grail watch :wink:

1 like

De keuze is niet moeilijk: de linkse :sunglasses:

1 like

De linker, bestel maar!

1 like

Ik zou willen dat er wat meer ‘betaalbare’ chrono’s zijn in deze kleinere maten. Vaak gaan mooie chronografen nog over de 42mm heen. Dat ziet er niet uit op mijn 16,5 cm pols.

Absoluut de linkse voor mij!! Rechts doet me te veel denken aan de slechte replica’s die er te verkrijgen zijn.

2 likes

De eerste is ook mijn grail

2 likes

Voor mij ook de linkse , prachtig klokje .

1 like

Linker, schitterend!

1 like

Rechter biedt leuke blik op de techniek. Maar fraai vind ik 'm niet. De linker daarentegen, ziet er erg o.k. uit. Toch klinkt 38mm mij vrij klein voor een chrono. Maar je moet zoiets natuurlijk ook altijd even om de eigen pols zien om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Succes met de verliefdheid en hopelijk wordt 't nog 'ns een serieuze relatie! :grinning:

1 like

Just P E R F E C T … qua looks dan :wink:

2 likes

Doe maar links.
Succes met je keuze

1 like

Qua looks is links mss net dat beetje mooier / homogener (ook wat rustiger) … MAAR die 38mm is voor mij een serieus minpunt. Gelukkig bestaat er ook een bijna identieke versie van 42mm heb ik zonet gezien :

4 likes

De 42mm is mijn inziens ook meer in balans door de datum op zes en daarmee recht en niet schuin.

2 likes

Dit is de mooiste, ik kan maar niet wennen aan die datum op "half 5"
Helaas niet veel te koop als occassion
Mooie chique chrono

1 like

Precies, die datum op half 5 vind ik een afknapper, die rechtse daarentegen mag er zeker zijn

1 like

De linkse en dan de 42mm… Prachtig!

1 like