Imitatie monsters?

Ik heb zelf een Black Monster gehad, heb 'm verkocht omdat ie te groot is voor me. Vind het nog steeds een super horloge, super lichtgevend en praktisch. Zou m zo nog een keer kopen, alleen dan wel als die er ook is in 38mm. :smiley:

even een poging gedaan op ebay en ik had hem bijna gekocht voor 84 euro ex verzendkosten,blijft spannend dat ebay!

Heb je net naast de veiling gegrepen Floris?

ja op 2 dollar ofzo,ik heb gehoord dat somige mensen programma’s gebruiken die een item op ebay kunne volgen en dat programma bied dan in de laatste minuut van de veiling,daar kan je dus nooit van winnen,beetje oneerlijk eigenlijk,maar ja ik wacht af,nieuwe ronden nieuwe kansen!

Ik heb op het andere foum ook al eens mijn ongenoegen ge-uit over Ebay en meer in het bijzonders over het automatisch bieden systeem. Er zijn voor- en tegenstanders :slight_smile: Afijn, gewoon volhouden en op naar de volgende!

als de veiling op bijv 50 dollar staat,en jij biedt 100 komt ie eerst op bijv 51 te staan he!Als vervolgens iemand anders 55 biedt biedt jij automatisch 56…
Net zo lang tot je je ingestelde maximum bod hebt bereikt…
Ik weet niet of je dit wist,ik dacht ik meld het even!
(en dan hoef je ook niet midden in de nacht te gaan zitten zenuwen in de laatste minuuten ;-))Let ook op de betaalmethode en verzendkosten!
Watchhub werkt goed weet ik uit ervaring!

ja dat weet ik ,ik had 100 dollar ingezet als hoogste bod,maar er zijn bieders die gebruik maken van software die op het laatste moment bieden,die blijven niet de hele nacht op ofzo ,het lijkt of ze uit het niets komen,en net voor de sluiting word er dan door de oftware het maximumbod van diegene geboden,ik heb dat gelezen op het motor-forum,dat deze software bestaat.

precies :wink:

Ik ben dan toch echt benieuwd naar dat stukje software. Is nl. rete illegaal volgens mij en zal door Ebay zelf ook niet in dank afgenomen worden.

Abe Schreef:

Ik ben dan toch echt benieuwd naar dat stukje
software. Is nl. rete illegaal volgens mij en zal
door Ebay zelf ook niet in dank afgenomen worden.

dat je me beschijving begrijpt vind ik al knap,ik ga even kijken of ik het nog terug kan vinden.

Floris,
Heb je wel eens Snipers gehoord?
Dat betekent bieders wachten tot de laatste minuut voor de sluiting tijdstrip pas een bod doen en vaak dit wordt bij ebay toe te passen. Dit is niet een eerlijke manier tegen over de medebieders maar dat is de meeste effectieve methode en de kans voor overwinnen is veel groter.

Zo doen je dat:
Gebruik een stop watch bv. Minerva die van Henrik :smiley:
Klok de laaste minuut, wacht tot 30 seconden voor sluiting stuur je je maximale bod voor het horloge uit, de tijd “30 of 40 sec” afhangelijke de snelheid van je internet maar dat kan je experimenteren. Zo voorkom je de andere snipers je bod te overbieden.

Nog andere tips: nooit een bod met ronde getal doen.
dus voorbeeld: in plaats van € 100 bied je €100,75 of meer.
Dit maakt de meeste onervaren bieders deze fout "mooi ronde getal"
Zo kan je van profiteren.
Succes met je bieden, leuke de ebay altijd zo spanning.:smiley:
Hoop snel goed nieuws van je horen.
groetjes.

Yuen Tai

bedankt voor de tips!

wilde net nog bieden maar dan zijn er van die echt beginners en die bieden dan ineens 130 euro,net of het de laatste is die ooit word aangeboden,nu maar weer wachten,vind het toch een leuk idee om hem zelf uit japan te laten komen.

dat programma heet ook sniper trouwens!

Ik heb ook wel interesse in een (black) monster, misschien meerdere mensen? Wellicht dat Abe zijn contacten nog even kan aanspreken? Anders wil ik het ook wel regelen, maar dan moeten de kenners even een betrouwbaar adres aanwijzen. Wellicht de man uit IJmuiden? (die is met 165 euro voor een stalen and versie behoorlijk aan de prijs)

Ik vind 110-120 euro een acceptabele prijs.

Iemand interesse?

Nou ja, contacten contacten :slight_smile:

Ik heb mijn Orange Monster gekocht bij Watchub. Hier te vinden:

http://search.ebay.nl/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZwatchub

Ik zie trouwens dat hij nu geen OM aanbied maar mail hem even en je hebt uitsluitsel.

Ik ben wel in een BLACK MONSTER geintereseerd !

ja ik heb net even goed gelezen bij omige aanbieders uit singapore en japan ,en zijn toch wel veel gevallen dat er niks aankomt,of dat er kapotte horloges aankomen of imitatie,dus ik heb toch nog zo mijn bedenkingen.

Tja Floris, niet alle aanbieders zijn betrouwbaar. Maar vergeet ook niet de transporteurs en postbodes die jouw bestelling onderweg in handen krijgen. Het is niet altijd de schuld van de verkoper.

Daarom pleit ik nog steeds voor aankopen in de buurt, of in ieder geval bij bedrijven met een fysiek adres wat te bereiken is igv problemen. En natuurlijk verzekerde verzending. Dat voorkomt een hoop ellende.

Ik heb overigens een peiling voor een inkoop actie gestart:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,10702,10702#msg-10702

Ik greep ook een aantal malen mis en was het toen zat;

Programma’s zijn overigens niet illegaal. Ik gebruik Auction Sentry. Werkt perfect.

Je sleept het aanbod naar het programma.
Je geeft een maximum bod op en je geeft aan met hoeveel euro (eurocent) je je aanbod per keer wilt verhogen.
Ook stel je in hoeveel seconden voor afloop van de bieding je je bod wilt doen bijvoorbeeld 20 seconden of 10 of nog minder.

Uiteraard je PC aan laten staan! (maar dit wellicht ten overvloede).

Als de tijd van bieding voorbij is kun je op elke (werk)plek waar je ebay opstart, zien of je wel of niet hebt “gewonnen”.

Er meer van dit soort snipe-programma’s; even Googlen.

Gr. Patrick

Ik heb over imitatie Seiko’s gesproken in Turkije, En vrienden daar die in horlogewinkels werken wisten mij te vertellen dat Seiko zo ongeveer het enige merk is waar ze geen imitaite van kunnen krijgen.

Fijne vrienden…

Gerwin