Imitatie

inderdaad, Time cat heeft gelijk, ik laat dit soort posts dan ook links liggen, tot nu want hier is idd weer iemand bezig om liefhebbers over de rooie te jagen…en ondertussen heeft ie ook niet meer gereageerd…zeker te veel bloed in zijn alcohol.

afkappen met de zoveelste discussie over neppers…trouwens, vandaag zijn 2 dingen belangrijk, 1 wie wint F1 Silverstone en 2 Oranje WereldKampioen?

afkappen met de zoveelste discussie over
neppers…trouwens, vandaag zijn 2 dingen
belangrijk, 1 wie wint F1 Silverstone en 2 Oranje
WereldKampioen?

3 dingen: de twee die jij noemde én: of de raboploeg kans ziet om de eerste alpen-etappe te winnen vandaag!

Maar het belangrijkste voor mij is toch Oranje!

Wellicht een idee om zo een topic direct door de moderator te laten verwijderen hoeven wij niet met zijn allen te reageren, we willen het eigenlijk niet maar doen het uit frustratie toch.
en de aanvrager reageert niet eens nota bene

DaanL Schreef:

afkappen met de zoveelste discussie over
neppers…trouwens, vandaag zijn 2 dingen
belangrijk, 1 wie wint F1 Silverstone en 2
Oranje
WereldKampioen?

3 dingen: de twee die jij noemde én: of de
raboploeg kans ziet om de eerste alpen-etappe te
winnen vandaag!

Maar het belangrijkste voor mij is toch Oranje!

Inderdaad.

Laten we a.u.b er niet weer 380 postberichten onderzetten.
( blijft moeilijk )

Prettige wedstrijd allemaal ! Gelijk wielrennen , F1 of voetbal ! :wink:

Nog steeds uitgaande van het goede in de mens, vind ik het net even te ver gaan om te roepen dat hier iemand bezig is anderen over de rooie te jagen.
Het was de eerste post hier van Beetjelaat, die daarop eerst nette antwoorden kreeg. Maar gaandeweg wordt te toon weer wat grimmiger, inclusief een voorstel tot censurering.
Jammer wel. Ook jammer dat Beetjelaat niet reageert trouwens.
Tip voor Beetjelaat: gewoon doen! Als je een replica wil hebben: gewoon doen. Ga op vakantie naar Turkije of zo, koop daar een replica -desnoods een paar- en doe er je ding mee. Vind je het niks, heb je in elk geval leuk vakantie gehad. En misschien ga je dan wel sparen voor een echte. Of niet: vind je het toch maar niks, zo’n klein vermogen aan je pols.
Ik wens je in elk geval wijsheid toe.