Immersion duiker

Beste horlogevrinden,

Mijn laatste nieuwe van Erik weer natuurlijk.
Mooie duiker met leuke wijzerplaat waar veel op te zien is.
Lekkere lichte zeer degelijk aanvoelende klok hier met zwarte band en bezel maar er zit ook nog een gele set en een doorzichtige set bij.
In het echt is hij mooier dan op de plaatjes.
Volgende week de Eiffel in met de motor dan kan ie gelijk mee.

bedankt voor het kijken.

groetjes Lenno

Neeeee! ik was net te laat. Maar had ook het geld nog niet bij elkaar. Dit waren hele populaire klokken zo een 25 jaar geleden. De halve selectie van Ajax droeg er één. Nou ja je kan niet alles hebben maar jij komt al aardig in de richting. Hij is je gegunt hoor. :wink: Groeten van zijn automatische broer.

dreski Schreef:

Neeeee! ik was net te laat. Maar had ook het geld
nog niet bij elkaar. Dit waren hele populaire
klokken zo een 25 jaar geleden. De halve selectie
van Ajax droeg er één. Nou ja je kan niet alles
hebben maar jij komt al aardig in de richting. Hij
is je gegunt hoor. :wink: Groeten van zijn
automatische broer.
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/D
SC02904-1.jpg

Oh ja, vroeg me al af wie er ook alweer al heel lang een Immersion had…:slight_smile:
Stoere klok Lenno!

Yep, een mooi horloge! Geniet ervan! :slight_smile:

fijn klokje heb een chrono gehad veel plezier er mee

stoer ding! Maarree, welke taal staat die dagaanduiding?

hcptdg Schreef:

stoer ding! Maarree, welke taal staat die
dagaanduiding?

Ik denk Spaans. Viernes is vrijdag. Die staat dus nog niet goed ingesteld.
Immersion Stendardo is overigens Italiaans en het is een echt horlogemerk en geen modemerk.

Hij Staat je goed Lenno, en met een wat minder zwaar horloge hou je de motor ook binnen de lijntjes als je links af gaat,

Ik heb het idee dat dit goede merk vroeger uit de tijd dat jullie horloges komt, beter van kwaliteit was dan vandaag de dag. Heeft iemand daar ervaring mee?

Lenno veel plezier met deze klok. En een fijne trip met de motor toegewenst!

Gr, Erik

Proficiat!

Leuk - dacht dat de Immersions van Stendardo van de aardbodem verdwenen waren, had er destijds drie, waarvan ik deze Anthraciet verchroomde automaat met dezelfde vlaggen bezel nog wel eens draag. Een andere kon niet tegen water. Er zaten toen best leuke reserve banden etc bij in een blikken doos. Gimmick klokken en voorloper van ICE zou je kunnen zeggen

geen idee of dat binding heeft met deze "Immersion Whale"
of is / was “Standardo” de merknaam ?

Stendardo was in de 90 er jaren de fabrikant van Immersion horloges die een beetje trendy waren - zie ouder topic. De nieuwe Immersion lijkt me een ander verhaal…