Importeur Tauchmeister

Wie weet wie de imoirteur van het merk Tauchmeister in Nederland is en waar zit de fabrikant van dit mooie uitziende merk??

Duits merk. Je kunt ze in NL onder meer krijgen via Kisch en Wereldhorloges. En volgens mij gooien ze je op de Duitse eBay ook dood met dat spul.
Heb je trouwens ook al eens gekeken naar een U-Boat of een TW-Steel? Ik heb de indruk dat die kwalitatief beter zijn, maar die indruk is slechts gebaseerd op een paar horloges die ik laatst in handen had.

Paul G. Schreef:

Duits merk. Je kunt ze in NL onder meer krijgen
via Kisch en Wereldhorloges. En volgens mij gooien
ze je op de Duitse eBay ook dood met dat spul.
Heb je trouwens ook al eens gekeken naar een
U-Boat of een TW-Steel? Ik heb de indruk dat die
kwalitatief beter zijn, maar die indruk is slechts
gebaseerd op een paar horloges die ik laatst in
handen had.

en duurder voor dezelfde shit zeg maar :wink:

Volgens mij heeft Ruttenwatches ze ook (hij had ze liggen op de Rikketik).

en signswatches.

Tja, daar heb je wellicht ook nog eens gelijk in… :smiley:
Overigens ken ik enkele mensen die serieus duiken. Twee zelfs beroepsmatig. En die dragen toch echt geen Tauchmeister. Overigens ook geen U-Boat of TW-Steel. Zelfs niet in hun vrije tijd. (td)

Nu weet ik nog niet wie de importeur is en waar de fabrikant zit…Kan me indenken dat er kwaliteits verschil in zit. U-BOAT rond de 1000-2000 euro en Tauchmeister 150-200 euro.
Nogmaals de vraag wie de importeur is en waar de fabrikant zit.

pm

Ik denk inderdaad dat Patrick je wel zon beetje alles kan vertellen wat er over het merk bekend is.

Groeten,

Stefan

(Ik draag die van mij (T0064) overigens zo ongeveer de helft van de tijd sinds eind vorig jaar, bevalt me prima)

Het is toch ook meer een mode-horloge dan een duikhorloge Paul?
Op die van mij staat welliswaar ‘water resistant 500m’ maar ik vraag me af of dat ook zo is… (zo vér kom ik niet eens, laat staan zo diep :wink: )

Groeten,

Stefan

pm???

Personal Message, of privé bericht.

Groeten,

Stefan

De Tauchmeister website geeft zelf voor Nederland:

WatchXL
Weiersloop 19
9401 DZ Assen
Nederland

Groeten, Tom V.

Ja, daar heb je zeker gelijk in!

watchxl is alleen een internet dealer maar distribueert niet verder door naar winkels/juweliers

PM staat inderdaad voor privé bericht en vind je rechts bovenin je scherm waar een blauw balkje aangeeft 1 nieuw bericht :wink:

Met de waterdichtheid zit het wel goed, maar het horloge is niet zo zeer ontwikkeld als een echt duikers horloge.
Komt standaard al met een lerenband die absoluut niet van water houd.

lees op het forum even het stuk over waterdichtheid staan een paar interessante dingen in:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?9,1774