Impuls aankoop, geen idee wat het waard is

Best forum,
Ik heb dit horloge impulsief gekocht op marktplaats. Ik heb echter geen idee wat deze waard is. De tijd houdt hij bijna perfect bij -2 min per dag. Maar zou graag meer over dit horloge willen weten.

Mvg,
Daan

1 like

Haha ok dan :+1:t2:

1 like

Swiss staat wat raar op de plaat.

1 like

Leuk horloge, lijkt me geen verkeerde aankoop (afhankelijk van wat de prijs was natuurlijk), veel plezier er mee!

1 like

Ik verbaas me telkens weer over dit soort verhalen. Gast? Serieus! Je geeft geld uit aan iets terwijl je geen idee hebt wat het waard is? Call me stupid maar vroeger op school deed ik mijn huiswerk voor het proefwerk, niet erna …

Verder: Van harte met je aanwinst. Leuk! :ok_hand:

3 likes

-2 minuten per dag is een beetje matig…

En die swiss lijkt op de foto getruukt. Lume zit ook niet heel mooi…

1 like

Hij was 35 euro dus kon hem niet laten liggen.

3 likes

Dat is toch leuk!

Ik post hem hier omdat ik zelf nergens duidelijk iets over de waarde kan vinden. En hoopte stiekem dat een van de meesterbreinen hier er meer over zou weten.

1 like

Ik denk dat je niet teveel hebt betaald. Goeie gok.

PS Heb hem even verplaatst naar de “vragen over waarde etc.” rubriek.

1 like

Beste Daan,

Waardes geven is niet echt done op het forum, maar met 35 euro heb je niet overbetaald.
Vergulde horloges zijn niet supergeliefd bij vintage verzamelaars tenzij min of meer NOS.

Leuk zou zijn om hem open te maken. Buren leverde wel eens microrotor uurwerken aan Hamilton, dus dat zou een leuke verrassing zijn.

1 like

Ik wist niet van deze rubriek af

Van waarde weet ik niet zo veel, maar ik zag op internet een 14 k gouden Buren Hamilton voor € 800,00. Vlgs. mij is jouw exemplaar wel meer waard dan € 35,00, dus echt een leuke aankoop😀.

1 like

Waarom is het not done om naar de waarde van een horloge te vragen?

In ieder geval fijn om te weten dat ik niet overbetaald heb. Daar ging het me metname om. Al dacht ik niet dat dat het geval zou zijn met 35 eu.

2 likes

Waarom bestaan al jouw topics uit ‘ik heb al wat gekocht wat is het waard’?

Als je hem mooi vindt dan heb je voor €35 een prima horloge. Verwacht er qua verkoopwaarde verder niet teveel van. Veel plezier ermee!

1 like

Omdat er een tijd was dat er heel vaak mensen zich inschreven op het forum alleen maar om een waardering voor een horloge te vragen die ze toch maar wilden verkopen.
Leidde tot wat ergernissen hier en daar

Er is nu een aparte rubriek voor, dus voor waarderingen die vooral gebruiken

Grappig. Je hebt er zelf al eerder vragen over horloges gesteld (van opa enzo). :innocent: … maakt niet uit verder, het is al opgelost.

Verplaatsen kun jij ook, TL3 hè. :wink:

3 likes

Daarnaast is dir de eerste keer dat ik om een waarde vraag zie ik nu. Dus weer niet waar deze opmerking op gebaseerd is. Vorige keer was het een typevraag.