Impuls aankoop,

kennen jullie dit, je was in helemaal niet op stap om een horloge te kopen en toch, :slight_smile: loop je een winkel binnen waar je zelf je spullen kan verkopen, en waar je met garantie van 1 jaar allerlei huishoudtoestellen , dvd, cd, enzovoort kan aanschaffen. Hebben ze daar toch ook wel horloges zeker :smile: Voel je het al aankomen ? :wink: Had nog geen chrono in de collectie, nu dus wel, en gezien de onberispelijke staat, amper gedragen denk ik, Nu de foto’s alvast bedankt voor het lezen grtz

23 likes

Mijn beste,

Een sportieve aanwinst!!
Ziet er kleurrijk uit!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

hahaha ,ja horloges zijn echt overal ,gefeliciteerd met je aankoop

Leuk horloge Luce, heel veel plezier er mee…

Deze heb ik nog nooit gezien.
Gaaf horloge en impulsaankopen zijn de leukste.

Gefeliciteerd, deze niet eerder gezien. Geniet er van

Hahaha, ja dat ken ik. Zeer herkenbaar. WIS all over !
Gefeliciteerd met je impulsieve handeling. Kan jou het schelen. Je leeft maar één keer, en dat is precies nu…
Nou heb je m, supermooie chronograph. Goed bezig!

had laatst precies hetzelfde, nog geen chronograph/panda, hier van hf gehaald voor een leuk prijsje… My First Chrono. De jouwe is mooier btw

Ik liep gisteren een ‘pawnshop’ op Rotterdam-Zuid binnen waar een full-set Rolex datejust in de vitrine stond. Blauwe wijzerplaat. Van 5100 voor 38nog iets

Veel plezier met je mooie Seiko Chronograaf!

Maar, heb je m ? Tis voor niks…

Nee, ik wil geen Rolex…
Maar ik kan het adres eventueel posten?

Ik ga begin volgende week nog even langs en dan trek ik een foto

1 like

Bedankt iedereen, aan draagplezier geen gebrek :smile: groetjes Luce

Hij is leuk!

Vaak zijn zulke impulsaankopen achteraf de beste, omdat je dan blijkbaar ineens een klik hebt met zo een horloge.