Impulsaankoopje…

Mooie NA! :pray:t3::hugs:

1 like

Nice! Ik zit even op de site te kijken en dit vind ik wel 1 van de mooiste uit deze lijn!

1 like

Ach ja, ik heb er stiekem wel iets mee. geeft het een beetje die foute 70ies vibe:

images

2 likes

Ja, impulsen kan je weinig aan doen hè. En nu moet je ermee leven… :wink: :grinning:

1 like

Cool hoor!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze impulsaankoop!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

Veel plezier dermee :wink:

1 like

Gaaf ding. De broertjes en zusjes van dit model zijn ook het bekijken waard, maar dit is de mooiste (vind ik)

1 like

Gaaf! Ik word op sociale media ook doodgegooid met Roue reclame, ben benieuwd hoe hij bevalt. Ik moet zeggen dat die zwarte kwa styling zeker niet mis is, maar voor mijn iele kinderpolsjes helaas iets aan de grote kant is.

1 like

Dankjewel. Ik denk dat ik er met 48mm L2L wel mee wegkom. Is maar een beetje groter dan mijn bb58. Het is natuurlijk ook geen al te serieus horloge, dus beetje ruim mag wel

48mm… Wat mij echt super past is zo’n 42mm lug to lug (Midsize Seamaster, 6106 Seiko 5), dus denk dat deze flink uit zou steken bij mij. Ben alsnog benieuwd naar de irl foto’s ipv hun gelikte renders en product foto’s.

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.

Leuk ook om dit model te leren kennen :heart_eyes:

1 like

Gaaf

Echt heel mooi! Tja impuls aankoop wanneer is het impuls? Of gewoon je smaak…

1 like

Nou, hij is binnen!

+: supersnelle verzending: donderdag avond laat besteld, zaterdag ochtend om 09:00 op de mat👍

• écht een leuk horloge! Wijzerplaat knalt, maten zijn top, leuke bandjes erbij (zowel de silicone als de lederen band zijn prima kwaliteit, en glas heeft een toffe gloed door de coating.
  • er zat een beschadiging in de pvd coating op de bezel😞. Balen!

+++: mailtje gestuurd en binnen 2 minuten antwoord van Alexander zelf. Foto’s gestuurd, 10.000 excuses gekregen en 5 minuten later zat de track and trace voor de vervanger in de e-mail. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Zo iemand gun je de business wel hoor✅

11 likes

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd prachtig horloge jammer dat er iets aan mankeert
Maar dat je excuses en direct een nieuwe krijgt opgestuurd is wel supertof en daardoor ga je het merk nog meer waarderen vind ik.
Service op deze schaal is zeldzaam en moet je koesteren. Top geregeld :+1:

2 likes

Heb ik ook last van

1 like

Mooi man deze impuls en …een super service :ok_hand:

1 like