In aantocht: LRRP

Tja, als iemand zich afvraagt waarom ik niet achter de hier op dit forum aangestipte Marine Master aan ben gegaan… Wel, hierom. Ik heb een MKII LRRP onderweg naar NL. Ja, weer een MKII. Ik ben gek op de kwaliteit van Bill Yao’s horloges. Het is een hommage van de Rolex 1655.

De LRRP ( wordt uitgesproken als ‘Lurp’). Het is een pre-built GMT uitvoering met ‘capstone’ bezel. Hieronder de specificaties en twee foto’s: eentje van de LRRP-site en eentje van een LRRP in levende lijve. Het enige is de levertijd… bij Bill Yao praten we over maanden en niet over weken.

Menno

"ETA 2893-2 (Elabore grade/Rhodium plated) automatic movement, highly decorated (rotor features Côtes de Genève, decorated bridges), with Incabloc shock protection and hack setting

• Independently-adjustable GMT hand; Capstone bi-directional GMT bezel
  • Double domed sapphire crystal with interior AR coating
  • Double gasket screw-down crown, with case tube threaded into the case body
  • Superluminova hands and markers; Water resistant to 30 ATM
  • Case: 41.75mm, Lugs: 22mm"

Ziet er prima uit Menno (tu)

Mooi strak horloge.

Maarre… wat is een “capstone” bezel ?

Met Bewonderdende, maar tevens Vragende Groeten,

Chris.

Dat is een fraai horloge en zeker de moeite waard om even;) op te wachten.

wow… heel mooi horloge, en zeker de moeite van het wachten waard.
heel veel voorpret toegewenst, en we wachten de uitpak foto’s geduldig af.
grt arie.

Wat een mooi horloge!

Helaas een (te) hoge prijs, naar mijn mening.

:frowning:

Gaaf ding ik ben sinds donderdag ook de eigenaar geworden van een mkII ben er blij mee

maar mooie hoor deze gmt

Mooi horloge! (tu)

LRRP is trouwens een afkorting die afkomstig is uit het Amerikaanse leger. Het betekent Long Range Reconnaissance Patrol en 't wordt inderdaad uitgesproken als ‘lurp’. Tijdens de Vietnam-oorlog was LRRP naar mijn weten vooral een specialiteit van de Navy SEALS.

Heel bijzonder hoe mooi die brezel is afgerond. Mooi klokje !