mooie klok, en erg bijzonder met die olie erin(tu)
veel plezier ermee.
Een begerenswaardige quartz, van harte!
Fantastische techniek, in een bijzondere kast.
Menno, van harte met inderdaad een klassieker in wording (zo vergaat het wel meer EZM’s als ze eenmaal uit productie zijn)
O ja, vergeten te vragen… Kun je een foto van het uurwerk plaatsen???
Nivelacuso Schreef:
O ja, vergeten te vragen… Kun je een foto van
het uurwerk plaatsen???![]()
Ja hoor, geen probleem (van de deskdiver-site) Hier staat ie: http://www.deskdivers.com/Site/EZM.html
Even scrollen, bijna onderaan de pagina staat een foto. Overigens een heel lezenswaardig artikel over Sinn. Ik zou de foto graag hier geplaatst hebben, maar het is een PNG-bestand en ik weet niet hoe ik die hier geplaatst krijg (misschien een update van de foto-plaatsen-wiki hier op het forum?)
Movement Specifications:
• ETA 955.612 quartz movement
• Frequency 32KHz
• Diameter 25.6mm (11 ½ Lignes)
• Height 4.5mm
• CR2016 - 7 year Lithium battery
• Hands Hr 1.20, Min .70, Sec .20
• 7 jewels
• Anti magnetic to German DIN
• Quick set date - uni-directional
• Hacking
Nivelacuso Schreef:
O ja, vergeten te vragen… Kun je een foto van
het uurwerk plaatsen???![]()
Op een of andere manier moet ik na deze opmerking meteen aan het (overigens verschrikkelijke) BP olielek denken. Een uurwerk druipend in de dikke olie, nauwelijks zich in staat te bewegen
Groeten,
Martin
thieuster Schreef:
Ik zou de foto graag hier geplaatst
hebben, maar het is een PNG-bestand en ik weet
niet hoe ik die hier geplaatst krijg (misschien
een update van de foto-plaatsen-wiki hier op het
forum?)
Hoi Menno,
Het lag niet aan de PNG, maar ze hebben een of ander truukje uitgehaald om link copieren moeilijk te maken. Beetje snuffelen levert de onderliggende JPG op:
Groeten,
Martin
Bedankt Martin! Misschien kun je in de off-topic afdeling nog eens een korte handleiding plaatsen; ik kom tegenwoordig vaker dit soort dingen tegen.
Menno
Ubertool!!
Wat is Sinn toch een gaaf merk.