Sinds kort heb ik een Rus met een siliconen bandje, en ja hoor die ging vanmorgen mee onder de douche:)
Met al mijn andere klokjes zou ik het niet in mijn hoofd halen om dat te doen, of er b.v. mee te gaan zwemmen.
Wat is uw favoriete duikert?
Hendrik
p.s. enkele mensen uit het "marktplaats"item kunnen wel onder de koude douche:)
Onder de douche moet je wel uitkijken met de zeep/doucheschuim, Vinden de rubbertjes niet zo fijn.
Favoriete duiker? Ik heb er een aantal. Dus post ik ze maar even allemaal.
Even de eerste de beste foto geozen, dus niet allemaal de beste. Ook leuk dat er wat oudere horloges bijstaan uit de begin periode. Ook alles door elkaar.
Waar ik tot nu toe niemand over hoor, trouwens: plotselinge grote temperatuurwisselingen, zoals van 20 graden (badkamer) naar 40 graden (douchewater) en het grotere risico op lekkage dat dit met zich mee zou brengen. Dit heb ik tenminste eerder wel gehoord en gelezen. Hebben we tot nu toe allemaal geluk gehad of is dit een reëel risico?
Mijn horloges met het meeste ‘maritieme’ ervaring ;), in volgorde van meest naar minst ervaren…
Deze Seiko gaat al enkele jaren des winters altijd mee naar een Kurbad hier over de grens in Bad Bentheim. Watertemperatuur ongeveer 30 graden, water heeft een hoog zoutgehalte vandaar Kurbad. Binnen en buitenbad. De Seiko overleeft al jaren 35 tot 45 graden verschil, van + 30 naar tot -15 buiten ( van in bad, ook buiten dus en buiten bij vertrek.B)-
By the way: Het is ook mijn MTB-horloge.
Geen probleem voor deze alleskunner:}
TagEd Schreef:
Waar ik tot nu toe niemand over hoor, trouwens:
plotselinge grote temperatuurwisselingen, zoals
van 20 graden (badkamer) naar 40 graden
(douchewater) en het grotere risico op lekkage dat
dit met zich mee zou brengen. Dit heb ik tenminste
eerder wel gehoord en gelezen. Hebben we tot nu
toe allemaal geluk gehad of is dit een reëel
risico?
Mijn horloges met het meeste ‘maritieme’ ervaring
;), in volgorde van meest naar minst ervaren…