In blijde verwachting.... en binnen

Van een Ko band voor dit 35 jarige oudje.

Hopelijk krijgt ze dan wat meer draagtijd…

9 likes

:thumbsup:

1 like

…en zo niet, dan neem ik 'm graag van je over :wink:

1 like

Ja, een Omega is te cool voor een nato! :wink:

1 like

Och ik weet het niet, ik heb deze nieuwe


er opgezet maar er meteen weer afgehaald want vond het niets, ligt dus nu te verstoffen…
Heb er ook een dure

gnoevangers huidje aan gehad maar een nato beviel me nog het best…

Onwijs bedankt weer @Ko-Banden wat een prachtige band weer ben er erg blij mee!

3 likes

Mooi Frans! Is dat buffelleer? Heeft wel een klein beetje vintage/corfam-achtige uitstraling. Goede combi in elk geval!

1 like

Ik vind het eerlijk gezegd niet een super combinatie. Een racing type strap vind ik mooier op een speedy, en ook een licht bruine kleur vind ik er erg gaaf op staan ipv donkerbruin. Maar goed, 100 mensen 100 meningen. HEt gaat er op wat jij er van vindt! Veel plezier er mee :wink:

1 like

Jammer genoeg heet ik geen @malus65 want dan zou de band beter tot zijn recht komen :wink:
@Ko-Banden stelde iets voor en ik heb 'm de vrije hand gelaten want hij maakt mooie banden, heeft
ook banden voor meerdere Speedmasters gemaakt en hij heeft smaak wat ook belangrijk is…
De kleur is donker olijfgroen en dat staat 'm irl werkelijk heel mooi, het is een stevige maar
ook soepele band geworden die bij de lugs iets dikker is en mooi afloopt naar de gesp toe.

Kortom ik ben er blij mee en daar gaat het uiteindelijk om :slight_smile:

1 like

Ik vind het er ook mooi uitzien. Een Speedmaster is één van die horloges waar vanalles en nogwat op past.

1 like

Smaak is persoonlijk, en dat is maar goed ook!

Veel plezier er van! Het is een prachtig horloge wat zeker veel draagtijd verdient!

Dank je wel!
Je zult het misschien niet geloven maar ik vind de Dynamic chrono veel prettiger dragen…

Mooi Frans, veel draagplezier toegewenst met de nieuwe handmade band!

1 like

Maar die is ook iets van 38mm, tegen 41 voor deze…

Ziet er goed uit Frans. Heel veel plezier ermee. :wink:

Erg mooi! :+1:

Geniet van dit icoon!

Groeten,

Noel.

Nice Frans!!!

Veel draagpplezier!!

Gr Johan

Dat is waar maar eerlijk gezegd vind ik 'm ook leuker/aparter…
Maar wie weet met deze band :wink:

@Allen, dank jullie wel maar de eer gaat echt uit naar @Ko-Banden hoor, ik draag 'm alleen maar :slight_smile:

1 like

ik vind hem mooi, erg mooi. Olijfgroen?

Sterker nog, vind hem zo mooi dat ik hem ook wil :smile:

@Ko-Banden , de order komt eraan :slight_smile:

1 like

Daar zul je absoluut geen spijt van krijgen :wink: