In blijde verwachting van de volgende!

Hij komt er aan! Mijn Hamilton met powerreserve! Ik wilde toch eens wat anders en ik vind dit een mooie dresswatch!

Zoals gezegt is hij nog niet hier, ik zal er zelf straks nog mooiere foto’s van maken. Deze zijn door de verkoper gemaakt.

Mooie achterkant eh…

Dat is een mooie! Stijlvolle afsluiter van het jaar :~

So de knetter. Mooi hoor die hamiltons. Waar heb je die vandaan? Vindt hem erg mooi.

hharry Schreef:

So de knetter. Mooi hoor die hamiltons. Waar heb
je die vandaan? Vindt hem erg mooi.

Dank je. Via een handelaar … hij komt van levens time centre te Breda oorspronkelijk.
hij is mooi eh… ik vind hem ook heel mooi, gewoon niet te overdreven. Gewoon mooi. :slight_smile:

Die is inderdaad errug mooi. Zo zou ik ook nog wel een dresswatch willen overwegen!

heel stijlvol (tu)

Een prachtig horloge alvast gefeliciteerd

gr Pieter

Asjemenou! :slight_smile: Wat mooi!! Daar sluit je het jaar inderdaad waardig mee af.

Leuke afsluiting van het jaar :wink:

mooie aankoop op de valreep van dit jaar.
oh ja de beste wensen iedereen voor het nieuwe jaar

Prachtig. Mijn voornemen voor het nieuwe jaar. Ook een Hamilton kopen. Ik wil al zo lang een Hamilton, maar ik koop iedere keer goeikope Parnisjes. Misschien kan ik dat beter opsparen en 1 mooie Hamilton kopen.

alvast van harte met je aankomende nieuwe aanwinst … (tu)

Gefelisiteerd. Een Hamilton Jazzmaster is een klassieker die eigenlijk in iedere verzameling thuishoort. Ik ben ook heel blij met de mijne. Veel draagplezier.

idd… was vergeten het is natuurlijk een jazzmaster…

Hamilton is toch een merk wat me al een tijdje bezig houdt. :slight_smile:

Alvast een super 2010 iedereen!

Mooi man(tu)

Alvast gefeliciteerd met je dresswatch,super.

Radjoe

Prachtig klokje. En fijn dat ie ook lume heeft!

Congrats!