In blijde verwachting

Nee, geen kindje…hoewel…beetje…

Het Modded Monster van Schmeink, hier op het forum gekocht. Na wat wikken en wegen (heb ik echt een derde monster nodig?) toch de knoop doorgehakt. Heen en weer PB-en, mogelijkheden bekijken en contact met Rob die de mod gemaakt heeft. Perfecte communicatie trouwens weer met zowel Schmeink als Rob!
De klok wordt nu eerst naar 't Gooi gestuurd, daar wordt hij gestraald en dan mag hij richting de Zaanstreek. Ik denk dat ik dan een redelijk uniek monster heb, ook omdat ik gevraagd heb de klok zo te stralen dat de zwarte indices in de duikring verdwijnen, zodat je alleen de inkepingen van de minuten en de cijfers overhoudt. Ik ben zeer benieuwd en kan (jullie kennen dat gevoel) bijna niet wachten. Bovenstaande foto is dan de zgn. “voor”, op de “na” moeten we dus nog even wachten. Ik zal Rob vragen er een foto van te maken. Jullie worden op de hoogte gehouden!

groet,

Dick

En nu maar afwachten:) Volgens mij is het Monster het ultieme horloge voor ‘customizen’, zeker in combinatie met robbie409:D

(tu)
hij zal er absoluut mooier op worden na het blasten

ben heel benieuwd !

Dit wordt wel een extreme mod zo te horen, ben benieuwd! Overigens kan de kast wel wat zandstraling gebruiken denk ik gezien de enigzins bekraste staat. Spannend!

Wat betreft de veranderingen inderdaad redelijk extreem. Ik hoop echter door het stralen en vooral door het weghalen van de zwarte becijfering op de ring dat het geheel wat minder extreem zal ogen…

Dick

De ‘voor’ is al prima, dus ben zeer benieuwd naar de ‘na’

Groeten,

Martin