Ik lees hier regelmatig dat gebruikers hun waardevolle horloges in een kluis hebben ondergebracht. Is dit dan een kluis in huis of elders? En als het thuis is, wat voor een soort kluis is dit dan? Ik hoef geen foto’s van de locatie :+
Ik begrijp dat (inboedel)verzekeringen dit vaak als eis stellen (om de waarde uitgekeerd te krijgen). Ik zou hier graag eens wat ervaringen en suggesties over lezen.
Ach ja, ik begrijp dat ik hier op gevoelig terrein geraak. Zoals ik al schreef hoef ik geen foto’s van locaties en gps-gegevens. Als novice ben ik slechts benieuwd of een gemiddelde kluis van een hobbymarkt voldoet, dat soort zaken.
Ach ja, ik begrijp dat ik hier op gevoelig terrein
geraak. Zoals ik al schreef hoef ik geen foto’s
van locaties en gps-gegevens. Als novice ben ik
slechts benieuwd of een gemiddelde kluis van een
hobbymarkt voldoet, dat soort zaken.
handiger dan om te vragen wat voor kluis iemand heeft staan
overigens moest iemand laatst lachen dat ik mn gshocks naar de kluis breng…
Even zonder gekheid, mensen leggen hun spullen in een kluis en niet zonder reden. Het lijkt me dan ook sterk dat men gaat vertellen waar welke en wat voorn soort kluis hun horloges liggen.
Zulke informatie moet je bij je verzekering maatschappij inwinnen, net als motorfietsen, als je die tegen diefstal verzekerd is er ook een lijst met sloten die je moet gebruiken.
Zulke informatie moet je bij je verzekering
maatschappij inwinnen, net als motorfietsen, als
je die tegen diefstal verzekerd is er ook een
lijst met sloten die je moet gebruiken.
Weten ze daar ook precies wat je hebt staan… Ik vertrouw verzekeraars dat soort gegevens dus echt niet toe. Heb mijn twijfels over de discretie van die lui (en de bedrijven die voor hen administratieve werkzaamheden verrichten).
Ik heb geen kluis nodig. Echte dure horloges heb ik toch niet. Zit allemaal bij mijn inboedel. Ik heb gelukkig goede sociale controle en woon niet in een afgelegen locatie. Mochten onverlaten echt willen inbreken krijgen ze in ieder geval genoeg verrassingen.
Ik heb geen kluis nodig. Echte dure horloges heb
ik toch niet. Zit allemaal bij mijn inboedel. Ik
heb gelukkig goede sociale controle en woon niet
in een afgelegen locatie. Mochten onverlaten echt
willen inbreken krijgen ze in ieder geval genoeg
verrassingen.
Ze vinden dan verrassend veel horloges op rare plekken ?
Ik heb het zelfde trouwens, heb niks bijzonders liggen dus ook geen kluis, stop je alles in een kluis nemen ze je kluis mee of ze maken hem open, ik kijk wel eens dat programma storage wars, en die gasten maken zo kluizen open, ziet er uit of het heel wat is, maar ze zijn zo open!
Alleen dan zelf ophalen zodra je hem laat bezorgen is het bekend waar die staat en waar een kluis staat is wat te halen, ik ben erg achterdochtig met zulke dingen, bestellen natuurlijk ook niet met je eigen naam en adres!