Nope, alleen met http://www.brabantsekluis.nl
Aanrader!
OT: een externe kluis is een goed idee. De heren inbrekers zullen bij mij thuis uitsluitend een Rottweiler en mijn ‘collectie’ Kijkshop-casio’s aantreffen.
Nope, alleen met http://www.brabantsekluis.nl
Aanrader!
OT: een externe kluis is een goed idee. De heren inbrekers zullen bij mij thuis uitsluitend een Rottweiler en mijn ‘collectie’ Kijkshop-casio’s aantreffen.
Als je toch je horloges thuis wilt houden is een kluis(verankerd) altijd beter dan gewoon in de kast,op de winder/horlogebox.
Voor de gelegenheidsinbreker die snel moet wezen ligt het niet voor het grijpen.
Bank is veiligst maar veruit ongemakkelijk.
Bankkluis is veiliger en goedkoper. Voor paar tientjes per jaar. Goedkoper inboedelverzekering vind je niet
Je hebt helemaal gelijk. Maar waar kan je tegenwoordig een bankkluis vinden? Ik zit bij de Rabobank en hier hebben ze geen bankkluizen meer.
Klopt, ik heb ook aantal banken moeten bezoeken voordat ik er een vond.
Kluis in je huis…alleen handig als je niet thuis bent.
Ben je wel thuis…flinke jongen die zijn code niet geeft met een kniptang om zijn pink
Wtf?
Ziet er kern gezond uit. Mooie hond met een alerte blik.
Kluis bij de bank Is ook niet alles. Poos geleden een poos over dat ze die safe loketten ook wisten te slopen. Maar beetje spreiding kan geen kwaad. Een paar thuis en de rest in de kluis. Voor mij werkt dat behalve voor de veiligheid ook erg rustgevend tegen flipperen. Heb ik even genoeg van een horloge, dan gaat ie de kluis in. Uit ervaring weet ik dat als ie over een poos weer opgehaald wordt ik er weer helemaal mee in m’n nopjes ben. Soort van zelfonthouding
Overigens, m’n solar horloges doe ik nooit in de kluis. Die staan steevast achter het vensterbank, omdat ik de accu v 2 solar horloges had uitgeput door ze te weinig licht te geven.
Ik heb wel eens begrepen dat bankkluizen ook niet altijd beschikbaar zijn om te huren is dat nog steeds zo? Onlangs zelfs een bedrijf gevonden wat bankkluizen verhuurd, maar waar je slechts 1x toegang toe hebt en vervolgens betaal je per bezoek. Particuliere onderneming in een oud bank gebouw. Zou ik ook niet snel op af gaan. Hoe werkt dit bij een bank?
Op de site van ING staan de volgende voorwaarden:
U kunt bij ING een kluis huren als u een Betaalrekening van ING heeft waarop maandelijks minimaal €1.750 vast inkomen wordt gestort of als u klant bent van Personal of Private Banking en een particuliere Betaalrekening heeft.
Lastige is dan alleen bij welke vestiging. In het winkelcentrum pand verwacht ik niet dat ze achter de systeemwanden een rits aan kluizen hebben. Ik ga eens op onderzoek uit.
Als je maandelijks minder dan dat krijgt overgemaakt als vast inkomen heb je vast ook geen klokjes die in een bankkluis hoeven te worden bewaard
Je horloges zijn dan wel perfect beveiligd!
Vergeet de banken: dat gaat je niet (meer) lukken. Tip is https://www.denederlandsekluis.nl/
Meerdere locaties (020,010, 035, Maasdijk, en nog een paar in de planning: 030, 040, 070). 1-2 dagen per week open en voor EUR 150 per jaar een kluis. De mijne is ongeveer zo groot als een A3 en ca 8 cm hoog. Te verzekeren tot EUR 90k. Zitten in de pand van voormalige banken. In Amsterdam in oude ABN Vijzelstraat. 10 meter onder de grond en deur van 50 cm dik.
Je vergeet bepaalde (vogel)vrije bevolkingsgroepen, die doorgaans grossieren in veel te dure horloges
In België lijkt het toch wat makkelijker te gaan: ik huur een middelgrote kluis (ongeveer 15cm hoog) voor 70€ per twee jaar…
Ik ken wel de Achelse Kluis. Maar daar haal je bier
Dat is goed spul
Precies dit heb je dus ook in 040.