In de markt voor...?

Goedemiddag!

Ben benieuwd voor welk model jij momenteel in de markt bent en waarom. En dan wel eentje die ook echt in je bereik ligt. Ben nieuwsgierig naar jullie inspiratie.

Ben zelf in de markt voor een Tudor Pelagos FXD blue, een Heuer Bundeswehr, Seamaster 22.54.50 of (en misschien wel en) een PAM01370 voor wat meer dressy-ness. Genoeg keuze. :woozy_face:

Dank alvast!

3 likes

On-Topic!

Ik ben op dit moment helemaal niet meer in de markt. Althans, ik ben al een aantal dagen niet meer aan het kijken naar een nieuw model voor in de collectie en heb eindelijk ‘wieder ruhe im kopf’.

Ik weet pas wanneer en waarvoor ik weer in de markt ben als ik toevallig ergens tegen aanloop en het me niet meer loslaat. :sweat_smile:

2 likes

ik houd me dit jaar eens op de achtergrond :slightly_smiling_face:

2 likes

If it flies, floats or f*cks: rent it.

Dus ik sla alle wilde fantasieën van hier boven over en focus me (na de verbouwing en vakantie) maar op een Zenith (chronomaster of defy skeleton).

4 likes

Een EZM3. Komt ergens dit jaar. :partying_face:

Sorry voor het sfeersponsantwoord @daffie @Kleine_gup_in_grote_oceaan

17 likes

Een Breitling Worldtimer, ik ben alleen nog niet zeker welk model (met of zonder chrograaf)…

2 likes

Über toolwatch.

1 like

Later dit jaar denk ik dat dit er wel komt.

26 likes

Ik ben in de markt voor een Traska Commuter 38mm met zwarte wijzerplaat. Alleen is hij nog niet op voorraad :sweat_smile: Lijkt mij de ultieme gada.

10 likes

Die wil ik ook. Denk niet dat het ervan komt…

tenzij ik de loterij win ofzo

Ik zou graag dit jaar één van deze maar dan in staal bemachtigen

Of deze

En ik wil graag nog een 45KS in puike staat

Stiekem deze ook wel maar ik heb net een moderne broer gekocht :sweat_smile:

10 likes

Mijn 16610 inruilen voor een 126610 :thinking:
Om het verschil te ervaren

1 like

Ik heb het horloge hier al regelmatig genoemd, maar of te ver weg, of net te duur. En toen ik er een voor een goede prijs dichtbij zag was ik net te laat…
Maar ik heb goede hoop dat ik er eentje kan bemachtigen dit jaar, de Sinn 556i.

8 likes

Ik ben er niet voor in de markt maar staat ook op mijn radar.

Twijfel tussen slate Black en oxblood red…

En dan is er nog de monta noble :wink:

4 likes

Een 18k Omega Constellation. In goede en originele staat vinden blijkt een leuke uitdaging. :grin:

6 likes

Deze zit al even in mijn hoofd. Ik wil niets verkopen, dus sparen en geduld hebben is het devies. Zal waarschijnlijk 2026 worden dat de Staudt guilloche chronograaf bereikbaar wordt

9 likes

De overige 2 van deze <3

3 likes

Die laatste is een ex van mij.

1 like

Oh echt? Fantastisch mooi :smile:

Hoe beviel 'ie?

Ik heb nu deze :smile:

Tot zover bevalt deze erg goed maar die scherpe randen en high polish geven me wel anxiety :laughing:

1 like

Heb er nog 2 :joy:

Had ooit 7 ks oid. Maar zit te denken dat ik met 1 mss naar polen moet. Beide hebben wat tikjes op de kast.

1 like

Ben wel low key op zoek naar een goed geprijsde Carl F. Bucherer Manero autodate.

3 likes