Mailtje van Synchron gisteravond: er komt een nieuw model aan. Lijkt op de Military die ze hiervoor hebben uitgebracht, maar dan met andere/gele accenten, in plaats van oranje. 910 euro in de voorverkoop (ex import en zo). https://synchronusa.com/product/synchron-poseidon/
Vindt hem een beetje druk. En ik mis voor een 300m duiker de crown guards. Omdat het " geel " zo flets is, zou een knalgeel bandje het horloge opfrissen.
Mooi ding en ik vind de ‘zwarte’ secondenwijzer mooi, door het contrast met de wijzerplaat…….of het is/eordt toch een witte secondenwijzer, verwarrend allemaal
Ik vind het echt een cool ding, maar ik blijf de markers en cijfers in de bezel een tikje lomp vinden…ik denk dat iets kleiner/dunner net wat mooier zou zijn?
niet erg, die zwarte variant is toch mooier!
Gezien ik een Doxa sub en een Aquadive Poseidon heb weet ik dat deze een onnodig toevoeging is… En toch… knaaag knaaaag
Ik heb even gechat met een medewerker van Synchron: blijkbaar is het zo dat als je niks aangeeft, krijg je de zwarte en als je de witte wil, moet je dat expliciet vermelden. Ik heb zelf voor de witte set gekozen.