In de pre-order: de Synchron Poseidon Ice Diver

Mailtje van Synchron gisteravond: er komt een nieuw model aan. Lijkt op de Military die ze hiervoor hebben uitgebracht, maar dan met andere/gele accenten, in plaats van oranje. 910 euro in de voorverkoop (ex import en zo).
https://synchronusa.com/product/synchron-poseidon/

Ziet er heel fris uit, maar toch twijfel ik eerlijk gezegd wel om deze ook aan te schaffen naast de PVD Military Synchron die ik al heb.

19 likes

Hij is wel leuk.
Maar het geel lijkt een beetje flets.

1 like

Loop je sowieso niet mee voor löl. Leuk ding!

3 likes

Gaaf !
Had ook al even gekeken, maar daar komt nog zo’n 25% bij denk ik.

1 like

Doen!

1 like

BIG ASS FOMO…

En heb al een Poseidon limited…

1 like

Ik heb hem besteld! De goede kijker ziet zowel een variant met witte uur/sec wijzers als met zwarte wijzers.

Mij is nog niet helemaal duidelijk of je kunt kiezen of er gewoon een krijgt toegewezen. We’ll see.

9 likes

Vindt hem een beetje druk. En ik mis voor een 300m duiker de crown guards. Omdat het " geel " zo flets is, zou een knalgeel bandje het horloge opfrissen.

1 like

Mooi ding en ik vind de ‘zwarte’ secondenwijzer mooi, door het contrast met de wijzerplaat…….of het is/eordt toch een witte secondenwijzer, verwarrend allemaal :thinking:

2 likes

Ja ik hoop dat er gewoon een uitvraag komt om je voorkeur aan te geven. Dan nog weet ik niet wat ik zou kiezen overigens :joy:

1 like

De witte wijzer is al uitverkocht las ik …. Dus nog enkel de zwarte.

1 like

Ja dit dus

Veel toffer.

1 like

Erg druk…

Dat is ook wel een beetje ‘t idee…

1 like

Rick Marei moet deze zo onderhand maar eens uitbrengen.
Veel leuker toch!
Dan maar in een aangepaste versie.

1 like

Ik vind het echt een cool ding, maar ik blijf de markers en cijfers in de bezel een tikje lomp vinden…ik denk dat iets kleiner/dunner net wat mooier zou zijn?

1 like

niet erg, die zwarte variant is toch mooier!
Gezien ik een Doxa sub en een Aquadive Poseidon heb weet ik dat deze een onnodig toevoeging is… En toch… knaaag knaaaag

1 like

De prijs is idd hoger dan die 910€ omdat er VAT bij komt. Maar nog steeds value for money!

Ik heb er dus ook eentje besteld. Kleur vd wijzers is beetje onduidelijk maar ik vind ze beide even mooi dus geen issue.

Nu wachten tot maart oid tot ze worden geleverd.

2 likes

Totaalprijs inclusief verzending:

1 like

Ik heb even gechat met een medewerker van Synchron: blijkbaar is het zo dat als je niks aangeeft, krijg je de zwarte en als je de witte wil, moet je dat expliciet vermelden. Ik heb zelf voor de witte set gekozen.

3 likes